Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@18:34:10 GMT

واژگونی خودرو سواری در سبزوارحادثه ساز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۶۱۹۸۱

واژگونی خودرو سواری در سبزوارحادثه ساز شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ سید جمال معتمد الشریعتی فرمانده انتظامی شهرستان داورزن افزود: با اعلام خبر واژگونی یک دستگاه خودرو در محور سبزوار به داورزن بلافاصله عوامل گشت پاسگاه انتظامی باشتین به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شد.   
وی گفت: در این حادثه سه سرنشین و راننده خودرو که اعضای یک خانواده هستند به شدت مصدوم و توسط عوامل امدادی به بیمار ستان امداد سبزوار منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان داورزن افزود: براساس اعلام نظریه کارشناس پلیس راه سبزوار علت حادثه عدم توجه به جلو وناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیر مطمئنه راننده خودروی پژو ۲۰۶ عنوان شده است.
معتمد الشریعتی گفت: با توجه به پایان مسافرت‌های تعطیلات نوروزی، رانندگان با سرعت مطمئنه و با احتیاط بیشتری رانندگی کنند و با هر دوساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند تا از وقوع چنین حوادثی پیشگیری شود.
انتهای پیام//م. ن  
وازگونی خودرو در سبزوار چهار مصدوم بر جای گذاشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ راکب ۱۵ ساله موتورسیکلت در اثر واژگونی در شهر تلخاب

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ایران نژاد گفت: در پی تماس با سامانه اورژانس ۱۱۵ گزارش تلفنی مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی موتورسیکلت در شهر تلخاب از توابع شهرستان فراهان، بلافاصله آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ خیرین تلخاب به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: پس از حضور کارشناسان اورژانس در محل حادثه مشخص شد، متأسفانه راکب ۱۵ ساله موتورسیکلت به دلیل شدت جراحات فوت کرده است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی ضمن تاکید بر استفاده از کلاه ایمنی در هنگام استفاده از موتورسیکلت ادامه داد: راکبان موتورسیکلت باید به منظور حفظ ایمنی خود و سرنشینان از هرگونه حرکات خطر آفرین و تخطی از سرعت مطمئنه در سطح معابر درون شهری که بی تردید خطرات جبران ناپذیری را برای آنان و عابرین در پی خواهد داشت، خودداری کنند چرا که عدم رعایت اصول ایمنی، موجب فوت و صدمات و معلولیت‌های دائمی افراد شده است.

کد خبر 6099598

دیگر خبرها

  • طوفان تندری در سبزوار ۶۶ حادثه را رقم زد
  • واژگونی ۲ خودرو در تبریز یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت
  • توفانی با سرعت ۱۱۰ کیلومتر سبزوار را درنوردید
  • مرگ راکب ۱۵ ساله موتورسیکلت در اثر واژگونی در شهر تلخاب
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • واژگونی خودروی سواری در خواف منجر به مصدومیت ۵ نفر شد