Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@18:50:41 GMT

مديران از دخالت در حريم شخصي مردم اجتناب کنند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۶۲۴۶۶

مديران از دخالت در حريم شخصي مردم اجتناب کنند

خبرگزاري آريا - بندرعباس - ايرنا - استاندار هرمزگان گفت: مديران و مسئولان دستگاه هاي اجرايي استان حق دخالت در حريم شخصي مردم را ندارد و بايد از مداخله و سرکشي بي مورد در امور مردم اجتناب کنند.

به گزارش ايرنا، فريدون همتي روز شنبه در نخستين نشست شوراي اداري استان هرمزگان در سال 97 افزود: اصل سرمايه کشور و نظام، مردم هستند و مسئولان دستگاه ها موظف هستند از حريم زندگي مردم محافظت کرده و خود را وقف خدمت بهتر به مردم و حل مشکلات آنان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي رضايت مندي مردم را اولويت هر دستگاه دانست و گفت: مديران و کارکنان بايد در هنگام مراجعه مردم (ارباب رجوع) به دستگاه ها و سازمان هاي مربوطه، پاسخ گوي آنان باشند و جواب قانع کننده و رضايت بخش به آنان دهند.
استاندار هرمزگان اظهار کرد: نارضايتي مردم در اداره ها و دستگاه هاي دولتي قابل بخشش نيست و با مدير آن مجموعه برخورد خواهد شد.
همتي با اشاره به اينکه مردم نياز به نشاط و شادابي دارند، اضافه کرد: اسلام و انقلاب ظرفيت عظيمي در حوزه هنري، فرهنگي، ورزشي و غيره دارد که هر دستگاه و اداره اي بايد برنامه شاد و متنوع را براي کارکنان آن مجموعه ايجاد کند و روحيه اميد را در مردم افزايش دهد.
استاندار هرمزگان ياد آورشد: مديران بايد با فکر و ايده نو و تصميم جديد در راستاي ايجاد توسعه و تحول و آباداني استان تلاش کنند.
وي هم چنين با تاکيد بر اين که بايد در مردم اميد و انگيزه ايجاد کنيم، اظهار کرد: از رسانه ‌ها و افرادي که صاحب تريبون هستند انتظار مي رود که خبرهاي خوب و اميد بخش را منتشر کنند.
*دستگاه هاي اجرايي در مصرف کالاي داخلي الگو باشند
استاندار هرمزگان هم چنين با اشاره به نامگذاري سال جديد به نام حمايت از کالاي ايراني از سوي رهبر فرزانه انقلاب گفت: دستگاه هاي اجرايي بايد در تحقق شعار سال و حمايت از توليد کالاي داخلي و مصرف آن در جامعه الگو باشند.
همتي افزود: تحقق شعار سال حمايت از کالاي ايراني بايد مورد توجه دولت، ملت و بخش خصوصي باشد و در اين مسير هم چنان بحث اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال که نتيجه حمايت از کالاي ايراني و محصولات داخلي است را داشته باشيم.
وي اضافه کرد: با توجه به برنامه دولت در راستاي افزايش توليد و اشتغال و هم چنين ايجاد فرصت‌ هاي شغلي در سال جديد، بايد توليد کنندگان بدنبال افزايش کيفيت توليد داخلي باشند و مردم نيز با حمايت از توليد ملي، چرخه توليد و اشتغال را در کشور به حرکت در آوردند.
استاندار يادآور شد: بايد توجه همه مردم و مسئولان به توليد و مصرف کالاي ايراني باشد، چرا که اگر از کالاي توليد داخل استفاده شود به همان ميزان اشتغال آن بخش را تقويت کرده ايم.
همتي، امسال را سال شکوفايي اقتصاد ايران دانست و گفت: رسانه ها، نمايندگان مجلس، مردم، مسئولان و افرادي که صاحب تربيون هستند مي توانند در تحقق اين امر به ما کمک کنند.
*از سرمايه گذاران داخلي و خارجي حمايت مي کنيم
استاندار هرمزگان گفت: در همه زمينه ها بويژه در حوزه جزيره ها و بيابان هاي سرزميني استان آماده پذيرش سرمايه گذار هستيم و از همه سرمايه گذاران داخلي و خارجي حمايت مي کنيم.
همتي اضافه کرد: به وزير کشور و راه و شهرسازي پيشنهاد کرديم که جزيره هاي هرمزگان را به سرمايه گذاران واگذار کنيم تا از اين مسير بتوانيم ميزان بودجه استان را افزايش دهيم.
وي ادامه داد: مساله توسعه جزيره هاي هرمزگان بايد به جد و قاطع مورد پيگيري قرار گيرد.
اين مقام مسوول ياد آورشد: از آن جايي که تنها از محل منابع نفتي نمي توان کشور را اداره کرد، لذا مي طلبد براي ايجاد تحول و پيشرفت و آباداني در کشور و استان به فکر ايجاد منابع جديد درآمدي با فکر و ايده هاي نو باشيم.
وي هم چنين به مصوبات سفر رييس جمهوري در اسفند ماه 96 به استان اشاره کرد و گفت: مصوبات سفر بويژه در حوزه بيمارستان هاي بندرعباس و ميناب و مساله فاضلاب شهر بندرعباس در اولويت مديران هرمزگان قرار گيرد.
*نسبت به تعطيلي پنج شنبه ها تصميم گيري مي شود
استاندار هرمزگان گفت: براي صرفه جويي در مصرف انرژي در فصل گرما و مديريت مصرف انرژي، نسبت به تعطيلي پنج شنبه ها در نشست شوراي تامين استان تصميم گيري مي شود.
همتي اضافه کرد: استان هرمزگان در فصل گرما با کمبود توليد آب و برق مواجه است که مي طلبد دستگاه هاي اجرايي و مردم در مصرف آن مديريت کنند.
وي بيان داشت: همه دستگاه هاي اجرايي هرمزگان بايد پرچم دار صرفه جويي باشند و هر دستگاهي که مصرف را مديريت نکرد به استانداري گزارش شود تا نسبت به قطع آب و برق آن اقدام شود.
همتي در پايان با قدرداني از مديران و دستگاه هاي اجرايي در راستاي خدمات رساني مطلوب به مسافران نوروزي گفت: هرمزگان استان گردشگر پذيري است که اگر بخواهيم اين ظرفيت را گسترش دهيم نياز به برگزاري برنامه ‌هاي متنوع و استفاده از ظرفيت هاي موجود در همه شهرستان ‌هاي استان است.
7195/7408
* آگاهي از آخرين اخبار استان در کانال تلگرام ايرنا هرمزگان
* لينک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ايميل: irna.hormozgan@yahoo
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند

استاندار قم با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند، گفت: احیای واحدهای تولیدی نیمه راکد و راکد از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است که در طول این مدت در دستور کار قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، سیدمحمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار داشت: جهش تولید با مشارکت مردم دستوری است که از سوی مقام معظم رهبری برای ما مسئولین صادر شده که در این راستا مدیران استان موظف هستند دستور ایشان را اجرایی کنند.

وی افزود: ما درمدیریت استان به دنبال این هستیم مسیر را برای حضور مردم دراین حوزه تسهیل کنیم تا جهش تولید با مشارکت مردم به معنای واقعی تحقق پیدا کند.

استاندار قم بیان کرد: حمایت از تولیدکننده و سرمایه‌گذار جزو مسائلی است که همواره مورد تاکید رئیس جمهور بوده و آمار گواه این موضوع بوده است. براساس آمار در سال 1402  بیش از یک هزار واحد تولیدی غیرفعال در کشور احیا شده و به چرخه بازگشته است.

آقامیری تصریح کرد: سرمایه‌گذار باید با سرمایه خویش به این موضوع ورود کند، شخصی که با تسهیلات بانکی به دنبال سرمایه‌گذاری است گره‌ای از مشکلات ما باز نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین