Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان همدان از انهدام چند باند توزیع مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: در عملیات های مختلف بیش از 67 کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ «سردار کامرانی صالح» فرمانده انتظامی استان همدان امروز در جمع خبرنگاران گفت: یک باند تهیه و توزیع هروئین و شیشه منهدم و بیش از 9 کیلوگرم هروئین و بیش از یک کیلو گرم شیشه کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در این ماموریت 12 نفر دستگیر و سه دستگاه موتور سیکلت، چهار دستگاه خودرو توقیف شد.

 فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه از دستگیری دو فرد دیگر خبرداد و افزود: از این دو نفر نیز بیش از هفت کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

کامرانی صالح تصریح کرد: در یک ماموریت مشترک با شهرستان های ملایر و نهاوند هم یک فرد با یک دستگاه خودرو توقیف و 50 کیلوگرم تریاک با لفافه از وی کشف و ضبط شد.

وی با تشکر از مردم استان به دلیل همکاری با پلیس، عنوان کرد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به پلیس 110 و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاع دهند.
انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

سردار احمد نگهبان افزود:در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان