Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار قرچک گفت: اولویت کاری مدیریت شهری قرچک زیباسازی و نورپردازی معابر، پل‌ها و میادین باهدف زیباسازی سیمای شهری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین ؛ محسن شریف بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه مدیریت شهری قرچک برنامه‌های خوبی در جهت زیباسازی سیمای شهری دارد، اظهار داشت: اولویت کاری مدیریت شهری قرچک زیباسازی و نورپردازی معابر، پل‌ها و میادین باهدف زیباسازی سیمای شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان اینکه ارتقا کیفیت فضای شهری و زیباسازی آن‌یکی از مهم‌ترین درخواست‌های شهروندان است، افزود: باهدف زیباسازی سیمای شهری در شب و جلوه بصری، نقاشی و نورپردازی دیوار پارس سرام و دیگر معابر شهری انجام‌شده است.
وی بابیان اینکه در نظر داریم مکان‌های دیگر شهر را نیز نقاشی و نورپردازی نماییم، تصریح کرد: در نظر داریم مکان‌هایی که منظر خوب شهری دارد و در معرض دید شهروندان است را نقاشی و نورپردازی کنیم.
شهردار قرچک بابیان اینکه طرح نورپردازی پارک‌ها و بوستان‌ها اجرایی خواهد شد، افزود: در اجرای این طرح تمامی درخت‌های پارک‌ها و بوستان‌ها بارنگ‌های مختلف نورپردازی خواهند شد تا در شب فضای پارک‌ها و بوستان‌ها به شکل زیبا قابل‌رؤیت باشد.
شریف خاطرنشان کرد: در جهت رفاه حال شهروندان قرچکی، مدیریت شهری قرچک هر چه در توان داشته باشد به اجرا خواهد گذاشت و شهروندان عزیز ما را در اجرای هر چه‌بهتر شدن این قبیل کارها یاری نمایند.
وی در پایان بابیان اینکه به وعده‌هایی که در اولین روز داده بودیم عمل خواهیم کرد، گفت: کل اقدامات صورت گرفته در شهرداری قرچک در دودسته اقدامات کوتاه‌مدت و بلندمدت تقسیم‌بندی می‌شود که در بخش اقدامات کوتاه‌مدت بخشی از کارها انجام‌شده و برخی دیگر در دست اجرا است و در بخش اقدامات بلندمدت تمامی پروژه‌ها و کارهای برنامه‌ریزی‌شده طبق زمان‌بندی که از سوی شهردار اعلام‌شده، در حال اجرا است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست

مهدی چمران در همایش گرامیداشت شورا‌های شهر و روستا در بجنورد بابیان اینکه عقب‌ماندگی شورا‌های شهر به واسطه تأخیر در آغاز فعالیت این نهاد هنوز جبران نشده است، گفت : تصویب قانون درآمد‌های پایدار در مجلس یازدهم کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کرد.

رئیس شورای اسلامی تهران با اشاره به اینکه شورا‌ها و مجلس شورای اسلامی در امتداد یکدیگر هستند، گفت: این دو شورا اگر در کنار هم باشند، راحت‌تر و بهتر می‌توان برای حل مسائل و مشکلات گام برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»
  • تخلیه ناشی از آبگرفتگی‌ منازل و معابر شهری اصفهان با ۱۰۰ تیم عملیاتی
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • نورپردازی المان‌های شهری شیراز با رنگ آبی در روز جهانی اتیسم
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.