Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ذبیح‌الله بابایی در جریان بازدید مدیرکل صدا و سیمای استان از پایان کار ساخت نیم ضریح حرمین امامین عسکریین (ع) با تقدیر از عملکرد مدیران و کارکنان صدا و سیمای  استان در امر جذب کمک‌های مردمی و اطلاع رسانی از عملکرد این ستاد  اظهار کرد: تعامل رسانه استانی با این ستاد موجب افزایش کمک‌های مردمی و خیرین به ستاد بازسازی عتبات عالیات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اعلام اینکه کار ساخت نیم ضریح در زنجان به پایان رسیده است، اضافه کرد: در ساخت این ضریح 40 قلم زن زنجانی با اساتید این کار همکاری داشته‌اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با تأکید بر اینکه این ضریح از محل کمک‌های مردم استان زنجان ساخته شده است، گفت: مردم و خیرین استان می‌توانند برای بازدید از این نیم ضریح به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مراجعه کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در بازدید از نیم ضریح حرمین شریفین امامین عسکریین با تأکید بر اینکه ساخت این نیم ضریح در استان زنجان یک کار عظیم فرهنگی است، گفت: این برای هم‌استانی‌ها و همه مردم ایران افتخار بزرگی است.

مرتضی صفری با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز زنجان برای انعکاس این کار عظیم همچون گذشته آمادگی کامل دارد ، افزود: تمام ظرفیت‌های رسانه به کارگرفته خواهد شد، تا بتوانیم گامی برای اهل بیت(ع) برداریم.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۶۷۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان

معاون عمرانی شهردار زنجان گفت: ساخت المان غواصان دریادل تا اظهارنظر نهایی شورای ترافیک استان اجرای پروژه تعلیق شد.

علی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: المان میدان بسیج با طرح غواصان دریادل با مصوبه شهریور سال ۱۴۰۰ کمیسیون ماده ۵ استان به طراحی نهایی رسید و طرح آن آماده اجرا شده است، اما قبل از شروع ساخت اِلمان و در مرحله تجهیز کارگاه از طرف معاونت عمرانی استانداری زنجان و از حوزه دفتر فنی استانداری پیشنهاد تعویق اجرا برای بررسی‌های ترافیکی شده است.

معاون عمرانی شهردار زنجان افزود: در این راستا تجهیز کارگاه این پروژه متوقف و تا اظهارنظر نهایی شورای ترافیک استان اجرای پروژه تعلیق شد.

به گزارش ایمنا،بر اساس موافقت اعضای شورای شهر زنجان احداث و نصب یک المان جدید با نماد غواصان دریادل در میدان بسیج شهر زنجان با ۱۹۳ میلیارد ریال اعتبار به تصویب رسیده است، اِلمان غواصان دریادل یک فین غواصی است که در آب فرو می‌رود، دارای ۳۰ متر ارتفاع با نورپردازی منطبق با اِلمان و منازل اطراف به صورت قایق ترسیم شده است.

کد خبر 749240

دیگر خبرها

  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده