Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) یک منبع آگاه از حمله جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش آمریکا به یک مدرسه در جنوب سومالی خبر داد.
این منبع آگاه تصریح کرد: یک فروند جنگنده نیروی هوایی ارتش ایالات متحده آمریکا به یک مدرسه دینی در روستای "قبر شریف" واقع در نزدیکی شهر "کسمایو" در جنوب سومالی حمله کرده است.
وی اضافه کرد: در حمله موشکی این جنگنده آمریکایی به مدرسه دینی روستای قبرشریف دست کم چهار کودک جان خود را از دست داده و شش نفر دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منابع بیمارستانی از وخامت حال هر شش مجروح این حمله هوایی خبر می دهند.
جنگنده‌ها و هواپیماهای بدون سرنشین ایالات متحده آمریکا به بهانه هدف قرار دادن مواضع عناصر تروریست الشباب المجاهدین، شاخه سازمان القاعده در شرق آفریقا به خصوص سومالی، مناطق مسکونی در این کشور را هدف قرار داده و غیرنظامیان را قربانی می کنند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله پهپادی اسرائیل به یک خودروی غیرنظامی

به گزارش همشهری آنلاین، تصاویری از این خودرو منتشر شده که نشان می‌دهد به صورت کامل سوخته است. هنوز اطلاعات و جزئیات بیشتری درباره تلفات این حمله منتشر نشده است.

کد خبر 847279 منبع: فارس برچسب‌ها لبنان اسرائیل هواپیما - پهپاد خبر ویژه

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • حمله‌های جنگنده‌های صهیونیست، غزه را به لرزه درآورد
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • تصاویر حمله پهپادی اسرائیل به یک خودروی غیرنظامی