Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@18:17:11 GMT

خیال راحت بازیکنان بارسلونا از قهرمانی در لالیگا

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۱۴۷۶

خیال راحت بازیکنان بارسلونا از قهرمانی در لالیگا

بلوگرانا از قهرمانی خود در لالیگا مطمئن است و با آرامش شاهد دربی مادرید خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا با هت تریک مسی موفق شد با نتیجه ۳-۱ لگانس را شکست بدهد تا یک قدم دیگر به فتح لالیگا نزدیکتر شود. این تیم حالا رکورد ۳۸ هفته شکست ناپذیری در لالیگا را به خود اختصاص داده و ۱۲ امتیاز فاصله با اتلتیکو مادرید در رتبه دوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آستانه دربی امشب مادرید، بلیچر ریپورت، وضعیت بازیکنان این تیم در حین برگزاری دیدار بین رئال مادرید و اتلتیکو مادرید را در قالب کاریکاتور زیر به تصویر کشیده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لالیگا رئال مادرید اتلتیکومادرید بارسلونا رئال مادرید لالیگا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید تیم ملی بارسلونا فوتبال ایران استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم پرسپولیس مهدی طارمی فوتبال رونالدو باشگاه پرسپولیس فوتبال جهان تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا علی کریمی یورو 2016 برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۱۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!

با عبور از فرانس پوشکاش، اسطوره کروات به مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لالیگا تبدیل شد.

طرفداری | لوکا مودریچ به مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لالیگا تبدیل شد.

دیدار تیم‌های رئال مادرید و کادیز از هفته سی‌وچهارم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-0 کهکشانی‌ها به پایان رسید. لوکا مودریچ، ستاره خستگی‌ناپذیر رئال 90 دقیقه بازی کرد و علاوه بر ثبت یک پاس گل، یکی از بهترین بازیکنان بازیکنان زمین بود. مودریچ در آستانه 39 سالگی به بازی در سطح اول فوتبال اروپا ادامه می‌دهد و باشگاه مادریدی امیدوار است یک فصل دیگر با لوکیتای دوست‌داشتنی که امشب یک رکورد تاریخی تحسین‌برانگیز را نیز به ثبت رساند، تمدید کند.

با حضور در بازی مقابل کادیز، لوکا مودریچ با 38 سال و 7 ماه و 27 روز به مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لالیگا تبدیل شد. پیش از لوکیتا، این رکورد در اختیار فرانس پوشکاش افسانه‌ای بود که با 38 سال و 7 ماه و 21 روز، عنوان مسن‌ترین بازیکن تاریخ کهکشانی‌ها را یدک می‌کشید. مودریچ موفق به شکستن رکوردی شد که از سال 1965 (آخرین فصل حضور پوشکاش در رئال) دست‌نخورده باقی مانده بود. مسن‌ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید در لالیگا لوکا مودریچ؛ 38 سال و 7 ماه و 27 روز فرانس پوشکاش؛ 38 سال و 7 ماه و 19 روز پاکو بویو؛ 38 سال و 2 ماه و 3 روز یرزی دودک؛ 38 سال و 1 ماه و 28 روز آلفردو دی استفانو؛ 37 سال و 10 ماه و 23 روز پاکو خنتو؛ 37 سال و 7 ماه

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟
  • هجدهمین قهرمانی بارسلونا در لالیگا با برتری مقابل سلتاویگو (3 می، 2006) / فیلم
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد