Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:29:07 GMT

محمد ملکی سرپرست دانشگاه ملایر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۱۹۹۷

محمد ملکی سرپرست دانشگاه ملایر شد

همدان - طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری محمد ملکی به عنوان سرپرست دانشگاه ملایر منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه بوعلی، طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری محمد ملکی به عنوان سرپرست دانشگاه ملایر منصوب شد.

در حکم انتصاب منصور غلامی  خطاب به محمد ملکی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه ملایر منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود با بهره مندی از تجارب همه اعضای هیئت علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

گفتنی است؛ محمد ملکی دانشیار گروه مهندسی عمران دانشگاه بوعلی سینا است و دوره کارشناسی خود را در رشته مهندسی عمران در دانشگاه علم و صنعت ایران، کارشناسی ارشد مهندسی عمران را در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کارشناسی ارشد مهندسی عمران ( DEA ) را در مدرسه مرکزی لیون فرانسه گذرانده و دکتری مهندسی عمران را در سال ۱۳۷۷ از مدرسه مرکزی لیون – فرانسه اخذ کرده است.

ملکی تاکنون انجام ۴ طرح تحقیقاتی، یک مورد ثبت اختراع، تالیف یک جلد کتاب، چاپ ۴۰ مقاله در نشریات معتبر و راهنمایی ۴۰ پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی را در کارنامه فعالیت دانشگاهی خود دارد.

وی پیش از این به مدت سه سال معاون آموزشی دانشکده مهندسی دانشگاه بوعلی سینا بوده و همچنین ریاست دانشکده مهندسی دانشگاه بوعلی سینا رابه مدت ۸ سال بر عهده داشته است.
 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد

دکتر حسن هاشمی پور متولد ۱۳۵۰ در رفسنجان است که مقطع کارشناسی در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه تهران و مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر را گذرانده است.

وی استاد تمام مهندسی شیمی بوده که دارای سابقه تدریس ۲۳ سال در دانشگاه های شهید باهنر کرمان و ولی عصر (عج) رفسنجان است.

حوزه تخصص وی سینتیک شیمیایی و جداسازی مواد در قالب پژوهش های تجربی و ریاضی با تاکید بر فناوری نانو است که نتایج این تحقیقات چاپ حدود ۱۰۰ مقاله در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی، یک ثبت اختراع بین‌المللی، یک کتاب با ناشر بین‌المللی و دو کتاب با ناشر ملی است.

دکتر هاشمی پور در حوزه فناوری دارای یک شرکت دانش بنیان با تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. 

وی دارای فعالیتهای اجرایی متعدد در سطح ملی و استانی است. همچنین در حوزه ارتباط با صنعت پروژه های صنعتی متعددی با صنایع مختلف دارد که نتایج عملی و کاربردی داشته است.

دستاورد مجموعه این فعالیت ها منجر به آن شد که در سال ۱۴۰۱ از سوی وزارت عتف، دانشمند برتر کشور در حوزه ارتباط با صنعت معرفی شود.

گفتنی است: طی مراسمی روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور مسئولین کشوری در دانشگاه تهران از دکتر هاشمی پور به عنوان استاد نمونه کشوری تقدیر و تجلیل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • بازدید اهالی رسانه از بزرگراه آزادگان و نشست عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • چگونه شریف در محله تاریخی طرشت ستاره خاورمیانه شد؟
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان