Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- با توجه به شرايط باشگاه هاي بزرگي همچون رئال مادريد و منچستريونايتد، به نظر مي رسد تابستان پر سر و صدا و شلوغي را در پيش خواهند داشت.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، با نزديک شدن زمان نقل و انتقالات تابستاني، توجه باشگاه رئال مادريد به سمت پل پوگبا جلب شده است. ستاره فرانسوي فصل پر و فراز نشيبي را تحمل کرده و در حالي که ابتداي فصل در فرم مطلوبي بود در ادامه دچار افت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از شکست شياطين سرخ از تاتنهام و نيوکاسل در ماه فوريه، پل پوگبا کمتر فرصت حضور در ميدان را پيدا کرد و از آن زمان به بعد رابطه ستاره فرانسوي با مورينيو کم کم تيره شد. از سوي ديگر گرت بيل جدي ترين گزينه خروج از رئال مادريد در فرصت نقل و انتقالات پيش رو است. اين در حالي است که به گزارش دون بالون باشگاه مادريدي فکر مي کند در صورت واگذار کردن گرت بيل و پرداخت يک مبغ مشخص, مي تواند پل پوگبا را به دست بياورد. مدت زيادي است که باشگاه منچستر يونايتد به دنبال ستاره ولزي مي گردد. باشگاه يونايتدي قبلا دو بار براي جذب گرت بيل تلاش کرد، يکي در زمان حضور ستاره ولزي در آکادمي ساوتهمپتون و بعد در زمان حضور بيل در تاتنهام که هر دو بار در رسيدن به خواسته اش شکست خورد. باشگاه مادريدي مي داند که قيمت گرت بيل در سال هاي اخير به شدت افت کرده است. به همين دليل باشگاه مادريدي قصد دارد براي جذب پوگبا علاوه بر واگذاري گرت بيل به منچستر يونايتد مبلغ قاب توجهي را هم به باشگاه يونايتدي بپردازد.
- بر اساس گزارش هاي منتشر شده از اسپانيا، توني کروس ستاره خط تهاجمي رئال مادريد قصد دارد در فرصت نقل و انتقالات تابستان با شياطين سرخ قرارداد ببندد. شياطين سرخ که قصد دارند فصل آينده ضمن يک رقابت نزديک با منچستر سيتي، مي خواهند براي تقويت خط هافبک خود توني کروس را به اولدترافورد بياورند. مورينيو به دنبال يک جانشين طولاني مدت براي مايکل کريک است و در همين راستا توني کروس نظر سرمربي پرتغالي را به خود جلب کرده. توني کروس در سال 2014 پيشنهاد باشگاه يونايتدي را رد کرد و ترجيح داد آليانس آرنا را به مقصد برنابئو ترک کند، اين در حالي است که به گزارش دون بالون, گزينه اول ستاره آلماني در حال حاضر منچستر يونايتد است و او قصد دارد در پايان فصل جاري به اولدترافورد برود. منچستر يونايتد احتمالا در فصل تابستان مايکل کريک را از دست خواهد داد و البته او تنها بازيکني نيست که احتمال جدايي اش از شياطين سرخ وجود دارد. به گزارش اکسپرس  فلايني هم قصد ترک اولدترافورد را دارد و به دنبال يک تجربه جديد در يک باشگاه ديگر است و پل پوگبا که اخيرا رابطه اش با سرمربي پرتغالي منچستر يونايتد رو به تيرگي نهاده هم از گزينه هاي ديگر خروج از اولدترافورد است.
- با از دست رفتن اعتماد مورينو به لوکا شاو بارسلونا به دنبال جذب اين مدافع چپ به شکل قرضي است. در حالي که لوکا شاو نتوانست موافقت مورينيو را براي حضور در ترکيب اصلي منچستر يونايتد جلب کند و به همين دليل قصد دارد  شياطين سرخ را ترک کند؛ اين در حالي است که ستاره 22 ساله خط دفاعي منچستر يونايتد مورد توجه کاتالان ها قرار گرفته و بارسلونا قصد دارند اين بازيکن را براي يک فصل به شکل قرضي به خدمت بگيرند. باشگاه بارسلونا مبلغي را براي جذب  گريزمان کنار گذاشته در حالي که فيليپه کوتينيو هم دست مزد مشخصي دارد که به طور منظم به او پرداخت مي شود. اين در حالي است که لوکا شاو دائما در معرض ديد عموم، توسط مورينيو مورد انتقاد قرار مي گيرد. که آخرين مورد آن هم ديدار فينال جام اف اي کاپ با برايتون بود که مورينيو شاو را در بين دو نيمه بيرون کشيد، در حالي که اين ديدار پانزدهيم مسابقه فصل مدافع چپ پا بود. لوکا شاو که سال 2014 در تيم منتخب فصل باشگاه هاي ليگ برتر قرار گرفته بود، در همين سال ساوتهمپتون را به مقصد منچستر يونايتد ترک کرد و بعد از يک فصل بد در اولدترافورد در دومين فصل حضورش درخشيد، اما يک شکستگي بد موقع پا سراغ او آمد و باعث شد شاو تا آغاز کار مورينيو در منچستر يونايتد از ميادين دور بماند.
- باشگاه رئال مادريد براي جذب محمد صلاح، حاضر است علاوه بر پرداخت مبلغي در حدود 45 ميليون پوند؛ ايسکو را هم به ليورپول بدهد. محمد صلاح با نمايش هاي فوق العاده اش در فصل جاري تبديل به يکي از زهردارترين و خطرناک ترين مهاجمان دنيا شده است. مهاجم مصري در جريان ديدار روز چهارشنبه با منچستر سيتي که به پيروزي سه بر صفر قرمزهاي آنفيلدي انجاميد, موفق به گلزني شد، تا تعداد گل هاي خود را در کل رقابت هاي اين فصل به 38 گل در 43 مسابقه برساند. اما فرم فوق العاده محمد صلاح توجه تعدادي از باشگاه هاي مطرح اروپايي را به خود جلب کرده و اين باشگاه ها در فصل نقل و انتقالات شانس خود را براي خريدن مهاجم مصري امتحان خواهند کرد. باشگاه ليورپول قبلا نشان داده که اگر بازيکني تصميم به جدايي داشته باشد و پيشنهاد مناسبي را از سوي باشگاه هاي ديگر دريافت کند، به بازيکن مربوطه اجازه خروج مي دهد.
محمد صلاح هنوز تمايل خود را به جدايي از تيم آنفيلدي اعلام نکرده در حالي که گزارشات منتشر شده از استاديوم آنفيلد حاکي است، که مديران باشگاه انگليسي قصد دارند با يک پيشنهاد مالي هنگفت او را نگه دارند، اين در حالي است که دياريوگل گزارش کرده تصميم رئال مادريد براي جذب محمد صلاح جدي تر شده است. به گزارش نشريه اسپانيايي, باشگاه رئال مادريد قصد دارد از علاقه ليورپول به ايسکو به عنوان برگ برنده براي جذب صلاح استفاده کند. گزارش ها حاکي است که باشگاه رئال مادريد حاضر است در ازاي گرفتنِ محمد صلاح، ايسکو را به اضافه مبلغ 45 ميليون پوند به رئال مادريد تحويل دهد.
- باشگاه رئال مادريد از زماني که نيمار در سانتوس حضور داشت به دنبال ستاره برزيلي بود و  هميشه جدي ترين مقصد نيمار به شمار مي رفته، اين در حالي است که طبق آخرين گزارش منتتشر شده در دون بالون ممکن است نيمار راهي منچستر يونايتد شود. نيمار مديران باشگاه مادريدي را در جريان تصميمش براي جدايي از پارگ دو پرنس گذاشته است. ستاره برزيلي در پاري سن ژرمن چندان راضي نيست و به خوبي مي داند که در صورت ماندن در تيم فرانسوي، نخواهد توانست توپ طلاي بهترين بازيکن سال جهان را هيچ وقت به دست بياورد. نيمار به مديران باشگاه مادريدي اعلام کرده که اگر او را مي خواهند بايد سريعا اقدام کنند. در حالي که باشگاه مادريدي خودش را آماده کرده بود تا ستاره برزيلي را در سال 2019 جذب کند. به نوشته دون بالون در صورتي که باشگاه مادريدي زودتر به نيمار پيشنهاد ندهد، او به يکي از دو باشگاه منچستر سيتي يا منچستر يونايتد خواهد رفت.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | سی‌وششمین قهرمانی رئال مادرید در لالیگا، رقابت ادامه‌دار آرسنال و منچسترسیتی و تقابل رم-یوونتوس برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تیترهای کیوسک امروز (یک‌شنبه 5 مه 2024) بودند.

لیگ قهرمانان این‌جاست
المپیکو؛ رم خواهان رسیدن به سهمیه، یووه می‌تواند قطعی‌اش کند
آنچلوتی جادوگر، یک قهرمانی دیگر پیروزی مقابل رم، لیگ قهرمانان را تضمین می‌کند
مکس، هشدار به یووه و جانشینش قهرمان، قهرمان! لالیگایی برای قاب گرفتن قهرمانان
ژیرونای فوق‌العاده رئال مادرید قهرمان لالیگای 24-2023
بارسلونا غرق شد؛ ژیرونا در لیگ قهرمانان اروپا
زنان بارسلونا قهرمان شدند توپچی‌ها تا آخرین نفس ادامه می‌دهند، چون هالند 4 گل زد
خبری که اولدترافورد را شوکه می‌کند؛ بایرن، تن هاخ را می‌خواهد
سر جیم هنوز در عموم از سرمربی قرمزها حمایت نکرده اما آلمانی‌ها دوستش دارند

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • صدای هواداران یونایتد درآمد: این بازیکن را بفروشید!
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و کریستال پالاس از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • کامنت جالب دنی کارواخال؛ به بچه‌هایم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم! / عکس
  • روزی به فرزندانم می‌گویم کنار کروس بازی کردم
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!