Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@04:36:40 GMT

جوایز موسسه Vincentric به تویوتا و لکسوس رسید

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۳۴۲۱

به گزارش ایلنا، موسسه تحقیقاتی Vincentric گزارش جدیدی در خصوص جایزه" Best CPO Value" برای خودروهای بازار کانادا منتشر کرده است. گزارشی که در آن برندهای مطرح خودرو براساس آنالیز اطلاعات از صاحبان خودرو و با توجه به معیارها و فاکتورهای مدنظر به آنها امتیاز داده شده و برترین برندها معرفی شدند. فاکتورهایی که در این گزارش مورد بررسی قرار گرفتند عبارتند از استهلاک خودرو، مالیات، قیمت خودرو، میزان مصرف سوخت، بیمه، هزینه تعمیر و نگهداری، خدمات پس از فروش و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. که تنها خودروهایی مورد ارزیابی قرار گرفته اند که بیش از ۲۰هزار کیلومتر کارکرد داشته اند.

در این گزارش برند تویوتا و لکسوس توانستند جوایز متعدی را کسب کنند. این دو برند در ۶ کلاس خودرویی توانستند جایزه Best CPO Value را از موسسه Vincentric دریاف کنند.

برند تویوتا

Best Hybrid :Toyota Prius

Best Hybrid SUV/Crossover: Toyota Highlander Hybrid

Best Small/Mid-Size Pickup: Toyota Tacoma

برند لکسس

Best Luxury SUV & Crossover Brand

Best Luxury Hybrid: Lexus ES 300h

Best Luxury Mid-Size SUV/Crossover: Lexus RX 350

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خدمات پس از فروش خودرو قیمت خودرو کانادا مالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل

به گزارش "ورزش سه"، لوگو جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل در مراسمی پر جنب و جوش و رنگارنگ در کشوری از اقیانوس هند با حضور رئیس جمهوری سیشل - وول رامکالاوان و رئیس فدراسیون فوتبال سیشل - الویس برگزار معرفی شد. راه اندازی این برند، که در استراحتگاه سیشل کمپینسکی در سمت جنوبی جزیره‌ی ماهه برگزار شد، انرژی پر جنب و جوش جزایر را به نمایش گذاشت.

رئیس فدراسیون فوتبال سیشل گفت: جام جهانی فوتبال ساحلی فیفا 2025 فقط یک تورنمنت نیست. این یک چراغ راه و فرصتی برای سیشل است. میزبانی رویدادی به این بزرگی تأثیر قابل توجهی دارد و نویدبخش آغاز دوره‌ای از رشد و توسعه بی‌نظیر برای جزایر ما و جامعه فوتبال است.

جیمی یارزا، مدیر مسابقات فیفا گفت: این اولین تورنمنت فیفا در سیشل و اولین جام جهانی فوتبال ساحلی خواهد بود که در قاره‌ی آفریقا برگزار می‌گردد. این یک رویداد تاریخی برای سازمان ما است. هم‌چنین نشان می‌دهد که ما با بردن مسابقات خود به مکان‌های جذاب و متنوع، فوتبال را واقعاً جهانی می‌کنیم. سیشل یک زیرساخت خیره‌کننده برای این رقابت فراهم خواهد کرد تا میراث ارزشمندی برای جزایر به جا بگذارد. ما امیدواریم که همه در سراسر جهان این فرصت را داشته باشند که یک تورنمنت فوق العاده‌ی فوتبال ساحلی را که در یک بهشت گرمسیری برگزار می‌شود، تماشا کنند.

جام جهانی فوتبال ساحلی که اولین بار در سال 2005 برگزار شد، سال 2025 سیزدهمین دوره‌ی جام جهانی فوتبال ساحلی خواهد بود. این مسابقات برای اولین بار توسط فدراسیونی از قاره‌ی آفریقا برگزار می‌شود و در پی برگزاری بسیار موفق جام جهانی فوتبال ساحلی امارات که بیش از 70 هزار هوادار در آن شرکت کردند، برگزار خواهد شد.

گفتنی است جام جهانی فوتبال ساحلی سیشل از 1 تا 11 می 2025 (11 الی 21 اردیبهشت 1404) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه
  • معرفی جان سخت‌ترین خودروها در جهان (+عکس)
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • نگاهی به صنعت کفش در مستند «پاپوش»
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند