Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@02:27:17 GMT

آخرین مهلت استفاده از جوایز دانشجویی بنیاد نخبگان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۳۶۲۷

دانشجویان مشمول جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ تا ۱۹ اردیبهشت ۹۷ فرصت دارند با تکمیل فرم های مربوطه از تسهیلات راتبه دانشجویی استفاده کنند.

به گزارش مهر، دانشجویان مشمول جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ تا ۱۹ اردیبهشت ماه سال ۹۷ فرصت دارند فرم مربوط به فعالیت های دانشجویی در خصوص استفاده از تسهیلات راتبه دانشجویی(واریزی ماهیانه) را تکمیل و به مرکز رشد استعدادهای درخشان تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی مشمولین جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان (دانشجویانی که نام آنها در لیست تایید شده از طرف بنیاد ملی نخبگان است) در خصوص دریافت راتبه دانشجویی (واریزی ماهیانه) در مقاطع مختلف باید موارد اعلام شده را اعمال کنند.

مبلغ این راتبه در نیمسال اول بدون ارائه گزارش کار دانشجویی توسط بنیاد برای دانشجویان واریز شده است ولی برای نیمسال دوم باید گزارش کار دانشجویی برای بنیاد ملی نخبگان ارائه شود تا مبلغ مذکور به دانشجو پرداخت شود.

دانشجویانی که در حال انجام فعالیت دانشجویی در مراکز مرتبط با دانشگاه ها هستند تا ۱۹ اردیبهشت ماه فرصت دارند فرم مربوط به فعالیت های دانشجویی را از لینک مربوطه دریافت و تکمیل کرده و به مرکز رشد استعدادهای درخشان تحویل دهند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید

مراسم تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم با سخنرانی رئیس بنیاد ملی نخبگان، شامگاه امروز در تهران برگزار می شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مراسم تقدیر از 100 استاد شاگردپرور همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم با سخنرانی دهقانی فیروزآبادی؛ رئیس بنیاد ملی نخبگان، شامگاه امروز در تهران برگزار می شود.

هدف از برگزاری مراسم تقدیر از 100 استاد شاگردپرور، تقدیر از استادانی است که در راستای فرهنگ شاگردپروری اهتمام داشته و به نوعی در کنار مسئله آموزش به امر تربیت و پرورش هم توجه ویژه داشته‌اند.

بنیاد ملی نخبگان از تشکیل "هسته‌های استادمحور علمی و فرهنگی" پشتیبانی می‌کند + شیوه‌نامه

 این استادان در قالب یک طرح غیرفراخوانی که از شش ماه قبل آغاز شده از طریق دانشجویان دانشکده‌های برتر کشور انتخاب شده‌اند. در این راستا، از 20 هزار دانشجو از 50 دانشکده کشور اعم از دانشکده‌های فنی مهندسی، پزشکی، علوم پایه و علوم انسانی نظرسنجی شده  و نهایتاً اساتیدی که بیشترین آرا را در میان دانشجویان کسب کرده‌اند، برای تقدیر در این مراسم دعوت شده‌اند.

 این مراسم از ساعت 19 تا 21 به همت بنیاد ملی نخبگان در هتل بین‌المللی اسپیناس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • حمایت از تحقیقات ریسک‌پذیر و خطرپذیر نخبگان
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان بنیاد نخبگان به عمره آغاز شد
  • تشریح‌ جزئیات برگزاری شصت و دومین جایزه نخبگانی البرز
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد