Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@04:54:22 GMT

تهدیدات لیبرمن نشانگر شکست و ناتوانی رژیم صهیونیستی است

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۴۵۰۴

تهدیدات لیبرمن نشانگر شکست و ناتوانی رژیم صهیونیستی است

یکی از رهبران برجسته حماس به تهدیدات اخیر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین اکنون، سامی ابوزهری یکی از رهبران برجسته حماس در پست توئیتری خود نوشت که تهدیدات آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در خصوص آماده باش ارتش صهیونیستی برای رویارویی با تظاهرات مسالمت آمیز فلسطینی ها بیانگر ناتوانی و شکست آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: روزگار به این نادان نشان خواهد داد که اراده ملت فلسطین شکست ناپذیر است.

لیبرمن اعلام کرده بود که اگر لازم باشد نظامیان صهیونیست حتی به مدت ۲ سال در مرزهای غزه به حالت آماده باش قرار خواهند داشت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از دیدار بلینکن و نتانیاهو درباره رفح

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در حالی که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر انجام عملیات رفح اصرار دارد یک مقام آمریکایی گفت که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در جریان گفت‌وگو با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر، مخالفت واشنگتن با حمله اسرائیل به شهر رفح در جنوب نوار غزه که میزبان آوارگان فلسطینی است، مورد تاکید قرار داده است.

به گفته مقام آمریکایی بلینکن به نتانیاهو گفته واشنگتن بدون طرح حمایت از غیرنظامیان با حمله زمینی به رفح مخالف است.

بلینکن همچنین گفته راه‌های دیگری به جز عملیات گسترده در رفح برای برخورد با گردان‌های حماس وجود دارد.

وبگاه واللا وابسته به رژیم صهیونیستی نیز به نقل از مقامات آمریکایی و صهیونیست نوشت: نتانیاهو به بلینکن اطلاع داده که هرگز توافقی که متضمن درخواست پایان جنگ باشد، نمی‌پذیرد.
این وبگاه به نقل از مقامات آورده است: نتانیاهو همچنین گفته اگر حماس بر این خواسته تاکید دارد و آن را کنار نگذارد هرگز توافقی وجود نخواهد داشت و اسرائیل به رفح حمله خواهد کرد.

این در حالی است که خبرنگار الجزیره گزارش داد که از بامداد امروز در حملات و گلوله باران رژیم صهیونیستی به شهر رفح، چهار فلسطینی از جمله ۲ کودک و یک زن شهید شدند.

دیگر خبرها

  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • جزئیاتی از دیدار بلینکن و نتانیاهو درباره رفح
  • عملیات جدید گروهان های قدس/ شهادت دو فلسطینی دیگر در غزه
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تلاویو درهم شکست
  • دانشجویان فلسطینی، سفیر آلمان را از دانشگاه فراری دادند+ فیلم
  • تحلیلگر اسرائیلی:زمان آن رسیده تا این جنگ متوقف شود/ دیوان کیفری در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو/ یدیعوت آحارانوت: این نتانیاهو است که توافق مبادله اسرا را به تاخیر می‌اندازد+ عکس و فیلم
  • شهادت ۳۴ فلسطینی در حملات امروز اشغالگران به نوار غزه
  • مصر: راه حل نظامی در «رفح» مردود است
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»