Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@17:55:58 GMT

مقام آلمانی از رشوه خواری سفارت این کشور در تهران خبر داد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۵۸۷۴

مقام آلمانی از رشوه خواری سفارت این کشور در تهران خبر داد

تهران - ایرنا - سخنگوی دادستانی برلین از تعقیب قضایی افرادی خبر داد که در سفارتخانه های آلمان در ایران و بیروت در قبال صدور روادید ؛ اقدام به اخذ رشوه می کردند .

هفته نامه اشپیگل به نقل از ' مارتین اشتلتنر ' سخنگوی دادستانی برلین نوشت : در ارتباط با موضوع رشوه خواری در دو نمایندگی آلمان در تهران و بیروت تحقیقات قضایی در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت : افراد متقاضی دریافت روادید توانسته اند با پرداخت هزاران یورو، از سفارتخانه های آلمان در تهران و بیروت ویزا دریافت کنند.
تارنمای فارسی زبان ' دویچه وله ' شنبه شب نیز به نقل از گزارش اشپیگل نوشت : در مورد نمایندگی آلمان در تهران، افراد توانسته اند با پرداخت مبالغی بین 5 هزار تا 10 هزار یورو از سفارت آلمان در تهران ویزا دریافت کنند.
دویچه وله در این باره گزارش داد که گفته می‌شود، در ایران یک متقاضی ویزا، رشوه‌ای را به یک شریک جرم که در آلمان بوده پرداخت کرده و او نیز برای صدور ویزا به همکاران محلی سفارت آلمان در تهران رشوه پرداخت کرده است.
سخنگوی دادستانی برلین گفت که به دلیل 'راهکارهای تحقیقاتی' فعلا نمی تواند اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه دهد.
**گروه نشریات خبری
پژوهشم**3211**1732

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رشوه سفارتخانه آلمان دويچه وله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظ رئال: رائول روی نیمکت تیم آلمانی!

به گزارش "ورزش سه"، رائول در زمان حضورش در مستطیل سبز یکی از بهترین و محبوب‌ترین ستاره‌های رئال مادرید بود که نقش مهمی را در موفقیت‌ها و قهرمانی‌های این تیم با گل‌هایی که به ثمر رساند ایفا کرد. 

او پس از پایان دوران فوتبالش خیلی زود دوره‌های مربیگری را پشت سر گذاشت و توانست مدرک معتبرش را از یوفا دریافت کند و از سال 2019 هدایت تیم دوم رئال مادرید که به کاستیا معروف است را برعهده گرفت و توانست توانایی‌هایش را روی نیمکت این تیم هم نشان دهد. 

هرچند او فصل گذشته با کاستیا تا آستانه رسیدن به دسته دوم فوتبال اسپانیا رفت ولی امسال خوب نتیجه نگرفته و تیم به زحمت توانسته در دسته سوم خودش را حفظ کند.

رائول که در ابتدای فصل از یونیون برلین پیشنهاد داشت و در نهایت آن را رد کرد، حالا از هامبورگ پیشنهادی جذاب دریافت کرده است. تیمی که در بوندسلیگای 2، رتبه چهارم را دارد و برای رسیدن به سطح اول فوتبال آلمان هنوز دارای شانس است. 

طبق گزارش آاس، رائول مدتی است که به جدایی از رئال فکر می‌کند و پس از تمدید کارلو آنچلوتی و از دست دادن امید رسیدن به نیمکت تیم اول، تجربه حضور در هامبورگ را برای خود مثبت می‌بیند.

دیگر خبرها

  • آتش‌ سوزی در کارخانه صنایع نظامی در برلین آلمان
  • آتش‌سوزی در پایتخت آلمان/ دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
  • خداحافظ رئال: رائول روی نیمکت تیم آلمانی!
  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا
  • از دجله تا راین!/کدام کشور اروپایی رکورددار تجهیز صدام به تسلیحات شیمیایی بود؟
  • استقرار هزاران نیروی پلیس در برلین
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو | درخواست علی آبادی از شرکت های خودروساز چه بود؟
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو
  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»