Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@20:47:38 GMT

آغاز ثبت‌نام دوره آموزش مداحی اهل‌بیت(ع) در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۶۲۸۶

آغاز ثبت‌نام دوره آموزش مداحی اهل‌بیت(ع) در شهرکرد

حجت الله کیانی، مسئول سازمان بسیج مداحان چهارمحال و بختیاری در گفت‌و‌گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری گفت: دوره آموزش علمی تخصصی مداحی اهل بیت علیهم السلام به سبک جدید با همکاری سازمان بسیج مداحان استان و کانون مداحان و شعرای آیینی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می شود.
وی افزود: این دوره آموزشی با رویکرد تربیت ستایشگران انقلابی و بصیرت زیر نظر معاونت اموزش سازمان بسیج مداحان کشور و همکاری بسیج مداحان استان اصفهان، با حضور اساتید مجرب و متعهد کشوری از تهران، قم، اصفهان و چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کیانی ادامه داد: دوره آموزشی مداحان اهل بیت علیهم السلام ویژه سه سطح نوگلان حسینی(7تا13سال)، نوجوانان(14 تا 20سال) و جوانان(21 تا 35سال) می باشد.
وی گفت: علاقه مندان می توانند تا پایان فروردین ماه برای ثبت نام؛ (برادران روزهای زوج به مسجد امام حسن علیه السلام ساعت 18 همزمان با اذان مغرب و عشاء) و (خواهران روبروی مسجد جامع ساعت 17 تا 19) مراجعه فرمایند.
شایان ذکر است: عناوین آموزشی این دوره؛ صداسازی و الفبای موسیقی(سلفژ) در مداحی و آموزش ردیف های آواز، اصول و فنون مداحی و مجلس داری، نوحه خوانی، شعرشناسی، تاریخف مقتل شناسی، اخلاق و آداب حرفه ای، مخاطب شناسی و ... می باشد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۶۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: امروز بلداجی با دمای سه درجه خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان و مالخلیفه با دمای ۲۵ درجه بالای صفر گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری گزارش شد.

وی از بارش‌های رگباری در استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • افتتاح گلخانه سبزی و صیفی هفشجان
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • مداحی که منبعش گوگل است به درد مداحی نمی‌خورد
  • مرجع اطلاعات بسیاری از مداحان و حتی برخی از روحانیون سرچ گوگل شده است
  • روزگاری جامعه مداحی از مراجع تقلید اجازه نقل حدیث می‌گرفت