Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@23:13:20 GMT

حادثه محور استهبان – ایج، ۳۰ کشته و مصدوم بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۷۸۰۲

حادثه محور استهبان – ایج، ۳۰ کشته و مصدوم بر جای گذاشت

خبرگزاری شبستان: بر اثر واژگونی یک دستگاه کامیون در کیلومتر ۲۵ استهبان – ایج، در مجموع ۳۰ نفر کشته و مجروح شدند.

فیض الله جعفری، مدیر جمعیت هلال احمر فارس با اشاره به اینکه بر اثر واژگونی یک دستگاه کامیون در کیلومتر 25 استهبان – ایج، 29 نفر مجروح شدند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت:  با اعلام حادثه واژگونی و پرتاب شدن یک دستگاه کامیون از گردنه در کیلومتر 25 محور استهبان – ایج در ساعت هفت و 30 دقیقه صبح روز یکشنبه 19 فروردین ماه، بلافاصله سه تیم عملیاتی به همراه سه دستگاه خودرو از جمعیت هلال احمر استهبان به منطقه یاد شده اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه نجاتگران پس از ارزیابی صحنه حادثه و رهاسازی حادثه دیدگان به خدمات اولیه مصدومان این حادثه پرداخته و با همکاری اورژانس 29 تن را به مراکز درمانی انتقال دادند، افزود: 15 نفر از این مصدومان به بیمارستان فسا، 12 تن به بیمارستان استهبان و 2 تن دیگر به بیمارستان نی ریز منتقل شدند.

 


جعفری با اشاره به اینکه یک نفر از حادثه دیدگان بر اثر شدت وارده جراحات قبل از ورود عوامل امدادی جان خود را از دست داده بود، تاکید کرد: عملیات یاد شده 2 ساعت به طول انجامید.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی دیدار با مراجع حسن روحانی آیت الله مکارم شیرازی کالای ایرانی اعتکاف انتظار فرج مراجع و علماء مراجع روز طبیعت حادثه در محور استهبان ایج ایج جمعیت هلال احمر فارس استهبان شیراز کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی

آفتاب‌‌نیوز :

بنابر اعلام سازمان اورژانس یزد، ساعت ۰۰:۱۴ بامداد امروز ( ۵ اردیبهشت) یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به تعاونی شماره چهار در ۱۰ کیلومتری محور مهریز به یزد با یک دستگاه تریلر برخورد می‌کند.

این اتوبوس از مبدا شهر زاهدان به مقصد اصفهان در حرکت بوده و وقوع این حادثه بنا به گزارش اولیه ۱۰ مصدوم برجا گذاشته بود.

بر این اساس شش مصدوم این حادثه توسط دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند و آسیب وارده به مصدومان این حادثه، تهدیدکننده حیات نیست.

چهار مصدوم دیگر در محل حادثه سرپایی درمان شدند و علت وقوع تصادف توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

به گزارش ایسنا، این سومین حادثه اتوبوس مسافربری در سال‌جاری در استان است و حادثه قبلی بامداد ۲۹ فروردین ماه با واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری مسیر بندرعباس به تهران در کمربندی مهریز که منجر به مصدوم شدن ۱۳ سرنشین آن شد رخ داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز