Web Analytics Made Easy - Statcounter

آران و بیدگل - فرماندار آران و بیدگل گفت: تمام امکانات موجود شهرستان و برخی از امکانات شهرستان های مجاور برای جستجوی گردشگر مفقود شده در کویر مرنجاب در هفتمین روز همچنان فعال است.

ابوالفضل معینی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز در هفتمین روز از اعلام مفقود شدن گردشگر در کویر مرنجاب آران و بیدگل، جستجوها به وسیله پهپادها و همچنین نیروهای خودرویی و زمینی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با آخرین وضعیت عملیات جستجوی فرد گم‌شده در کویر مرنجاب ابراز داشت: این فرد هنوز پیدا نشده و عملیات جست‌وجو تا پیدا شدن زنده و یا فوت شده فرد مفقود ادامه می یابد.

فرماندار آران و بیدگل در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه مدیریت بحران منطقه آران و بیدگل در شب گذشته در محل فرمانداری شهرستان، تصریح کرد: در این جلسه تصمیم گرفته شد که امروز هم جست‌وجو ادامه داشته باشد و در حال حاضر کار در حال انجام است.

وی اضافه کرد: برای یافتن سومین گردشگر گمشده در کویر مرنجاب، تمام امکانات هوایی و زمینی بسیج شده اند و طی این مدت، عملیات جستجو با حضور نجاتگران در قالب تیم های امداد و نجات به صورت زمینی و هوایی صورت گرفته و چند سورتی پرواز نیز توسط بالگرد، پاراگلایدر و پهپاد برای یافتن گردشگر مفقودی انجام شده است اما متاسفانه علی رغم تلاش ها هنوز نفر سوم پیدا نشده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم

قهرمان تکواندوی بانوان کشورمان: تندیسی که کسب کردم را کنار مدال های خودم میگذارم و هر روز به مردم کشورم افتخار میکنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، ناهید کیانی، تکواندوکار ملی‌پوش ایران پس از  کسب بانوی ورزش ایران، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم از کسب این عنوان و این ارزشمندترین عنوانی است که در کل دوران ورزشم کسب کردم و این لحظه با لحظه کسب مدال جهان برابری می‌کند چرا که توسط مردم انتخاب شدم.

کیانی ادامه داد:

دیگر خبرها

  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر