Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رحمتی، مدیرکل راهـداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه در آستانه تعطیلات نوروزی و پس از آن علاوه بر این شستشوی علائم عمودی به تعداد 16 هزار و 200 مورد انجام شده است افزود: احیای کانال های طرفین محورها و هدایت آب های سطحی در 3 هزار و 120 کیلومتر، لایروبی 189 دستگاه پل و لکه گیری رویه راه ها با آسفالت سرد به میزان هزار و 200 تن انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نصب 6 هزار و 300 مورد علائم مورد نیاز جاده ها گفت: در 5 هزار و 850 مورد نیز تعمیر علائم انجام شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل به انجام تسطیح و اصلاح افتادگی شانه راه ها به میزان 880 کیلومتر در جاده ها اشاره و تصریح کرد: پاکسازی سطح عرشه و پیاده روی پل ها و رفع انسداد آبچکان ها نیز در 108 دستگاه پل انجام شده است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل همچنین آشکارسازی دهانه پل ها با نصب علائم در 456 دستگاه خاطرنشان کرد و افزود: تکمیل خط کشی محورها با رنگ سرد در 220 کیلومتر، ترمیم گارد ریل های آسیب دیده به تعداد 670 شاخه و نصب گاردریل در محل های ضروری به تعداد 950 مورد عملیاتی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به آماده سازی 24 راهدارخانه در طول تعطیلات نوروزی برای خدمات رسانی به مردم و مسافران گفت: در این ایام 478 بنر و بیلبورد نوروزی با پیام های ایمنی و ترافیکی نوروزی در محورهای مواصلاتی نصب شد.

وی ریزش برداری از شانه و کانال های طرفین محورها به طول 18 هزار و 400 متر، برچیدن پایه و علائم معیوب و فرسوده و جایگزینی به تعداد 5 هزار و 40 عدد، جمع آوری نخاله های ساختمانی و زباله حریم راه به میزان 3 هزار و 870 متر مکعب و دفع مواد زاید از سطح راه به تعداد 65 مورد از دیگر اقدامات صورت گرفته در این ایام توسط راهداران سخت کوش استان عنوان کرد.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل همچنین به سرویس و تعمیر و نگهداری چراغ های چشمک زن به تعداد 250 اصله و توسعه چراغ های چشمک زن در تقاطع های مورد نیاز به تعداد 60 اصله اشاره و تصریح کرد: 185 مورد رنگ آمیزی سرعت گیری ها نیز انجام شده است.

رحمتی گفت: 120 اکیپ راهداری با 260 دستگاه ماشین آلات و 420 نفر نیروی انسانی در 13 راهدارخانه تا پایان فروردین به مردم شریف و میهمانان خدمات ارائه می کنند.

انتهای پیام/ح

استقرار 120 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان اردبیل





 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری محورهای مواصلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از انجام ۳۸ عملیات ریزش‌برداری در شبانه روز گذشته در راه های مواصلاتی این استان خبر داد. - اخبار استانها -

سیدزاهدین چشمه‌خاور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی استان باز بوده و مشکلی برای تردد خودروها وجود ندارد، اظهار داشت: در بارش‌های اخیر نیروهای راهداری بیش از 38 مورد ریزش‌برداری را در سطح جاده‌های فرعی و اصلی استان انجام داده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: بر‌اساس رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان و همچنین طبق گزارشات ارسالی از ادارات تابعه در 12 محور از شهرهای این استان شبانه روز گذشته بارش باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه 13 راهدارخانه در سطح استان به منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع بارش و ریزش‌ها در سطح جاده‌های مواصلاتی مستقرند، گفت: 56 نیرو‌ی راهدار با 31 دستگاه دستگاه ماشین آلات برای انجام این ریزش‌برداری‌ها به‌کار‌گیری شد.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند