Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@03:46:01 GMT

2خبر از شهرستان های بافق و یزد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۰۹۵۳

2خبر از شهرستان های بافق و یزد

فرمانده انتظامی بافق گفت:ماموران پلیس آگاهی این شهرستان موفق شدند سارق منازل نیمه ساز را با ارتکاب12 فقره سرقت دستگیر کنند.
سرهنگ محمد کمالی افزود: ماموران آگاهی با تحقیقات میدانی و کسب اطلاع از سرقت منزل های نیمه ساز، سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، دستگیر کردند.
وی خاطرنشان کرد: اموال مسروقه به مالباختگان تحویل و متهم نیز جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلو متری شرق شهر یزد قرار دارد.

**
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد گفت: در 24 ساعت گذشته با تلاش ماموران ، هفت هزار و 500 نخ انواع سیگارت خارجی قاچاق در بازرسی از یک مغازه در استان کشف شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ محمدرضا مزیدی افزود: ماموران با انجام تحقیقات لازم فعالیت متهم را زیر نظر گرفته و پس از هماهنگی با مقام های قضایی مغازه اش را بازرسی کردند.
وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قانونی خاطر نشان کرد: محموله سیگارت قاچاق تحویل اداره دخانیات استان یزد شد.
یزد نقش موثری در اتصال استان های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب، بعضا راه های آن برای انتقال کالای قاچاق و نیز مواد مخدر مورد استفاده قرار می گیرد.
7543 / 7536/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال دادسرا فرماندهی انتظامی قاچاق ماموران پلیس یزد موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر نموده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد