Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@01:58:15 GMT

اظهارنظر بروجردی درباره پیام‌رسان‌های داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۲۷۴۸

اظهارنظر بروجردی درباره پیام‌رسان‌های داخلی

سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در توضیح جلسه امروز (یکشنبه ۱۹ فروردین ماه) این کمیسیون گفت: آقای بروجردی رئیس کمیسیون در ابتدای جلسه ضمن تبریک سال جدید و درخواست تلاش همه جانبه برای تحقق شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی، به اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه و ضرورت حضور و مقابله با توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی مطابق رهنمود‌های مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت که قطعا پیروزی با جهان اسلام و انقلابیون و محور مقاومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رئیس کمیسیون تصریح کرده است که امنیت پیام‌رسان‌های داخلی بیشتر از پیام رسان‌های خارجی است.

سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در توضیح جلسه امروز (یکشنبه ۱۹ فروردین ماه) این کمیسیون گفت: آقای بروجردی رئیس کمیسیون در ابتدای جلسه ضمن تبریک سال جدید و درخواست تلاش همه جانبه برای تحقق شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی، به اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه و ضرورت حضور و مقابله با توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی مطابق رهنمود‌های مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت که قطعا پیروزی با جهان اسلام و انقلابیون و محور مقاومت است.

نماینده مردم پیشوا و ورامین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و کمیسیون اقتصادی مجلس پیرامون تهدیدات اقتصادی تلگرام و عملکرد پیام رسان‌های داخلی که قرار است فردا صبح (دوشنبه ۲۰ فروردین ماه) برگزار شود، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس یادآور شد که اینکه به افکار عمومی القا شده پیام‌رسان‌های داخلی امن نیست، باید مرتفع شود چرا که این القا نادرست و ناصواب است و قطعاً امنیت پیام رسان‌های داخلی بیشتر از پیام رسان‌های خارجی است.

نقوی حسینی ادامه داد: آقای بروجردی همچنین تاکید کرد که پیام رسان‌های داخلی به عنوان یک کالای ایرانی در عرصه فضای مجازی است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی افزود: در ادامه جلسه آقای مصطفی کواکبیان نیز گزارشی از ماموریت سفر خود به ترکمنستان ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، در جلسه کمیسیون تصریح کرد: امیر حاتمی از ریشه کن کردن شر داعش به عنوان یکی از موفقیت‌های مهم نام برد که حوزه دفاعی کشور در آن نقش موثری داشت.

نقوی حسینی افزود: وزیر دفاع و امور پشتیبانی همچنین یادآور شد که مجموعه نیرو‌های مسلح در تامین امنیت کشور با همه توان حضور دارند؛ در خشکی، هوا و دریا حضور مقتدرانه داریم؛ سامانه‌های مورد نیاز در حوزه پدافند کشور مستقر شده، در حوزه دیپلماسی دفاعی اقدامات قابل قبولی رخ داده از جمله ایجاد شراکت‌های مورد توافق با کشور‌های مختلف در تولید محصولات دفاعی، حضور وزارت دفاع در حوزه خدمت رسانی به آسیب دیدگان و نیازمند کمک از جمله حضور نیرو‌های مسلح در موضوع زلزله کرمانشاه، تنظیم تاکتیک‌های لازم برای تحقق حمایت از کالای ایرانی از جمله ارتقای کیفیت تولیدات و استانداردسازی آن و رقابت پذیری محصولات، صادراتی نمودن محصولات، کاهش هزینه‌های تولید از جمله محور‌های فعالیت‌های حوزه دفاعی است.

این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: در این جلسه گزارش مفصلی از تولیدات، دستاورد‌ها و پیشرفت‌های حوزه‌های مختلف دفاعی اعم از پدافندی، موشکی، پهپادها، حوزه دریایی، دستاورد‌های الکترونیکی و ساماندهی مربوطه، تولیدات صنعتی وزارت دفاع، اقدامات مناسب در حوزه دفاعی و درمانی و بیمه کارکنان نیرو‌های مسلح ارائه شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: در ادامه جلسه نیز چالش و مشکلات پیش رو ارائه شد و آقایان مجتبی ذوالنوری، مصطفی کواکبیان و سید قاسم جاسمی اظهارنظر کردند امیر حاتمی هم پیرامون مباحث مذکور گفت که معیشت نیرو‌های مسلح به ویژه بازنشستگان از دغدغه‌های جدی ماست و به شدت دنبال می‌کنیم. مجلس هم در این زمینه مساعدت خوبی داشته است. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003M0S

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار : لایحه امنیت شغلی کارگران به مجلس می‌رود

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:به منظور جلوگیری از بهره کشی غیرقانونی از کارگر و سوء استفاده از آنان و همچنین، موضوع قراردادهای سفید امضا، لایحه "امنیت شغلی کارگران" که در هیات وزیران به تصویب رسیده به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

به گزارش ایرنا، سید صولت مرتضوی روز دوشنبه و در حاشیه جشنواره امتنان از کارگران خراسان رضوی و در جمع خبرنگاران با اشاره به این موضوع افزود:در این لایحه به دائمی شدن قراردادها، امنیت شغلی و جلوگیری از امضای قراردادهای سفید امضاء پرداخته شده است.

وی همچنین ادامه داد: اکنون تورم در کشور ما نسبت به سال گذشته روند کاهشی داشته است ولی به افزایش حقوق کارگران توجه شده است و در سال جاری، نسبت به سال گذشته شاهد حدود ۳۵ درصد افزایش حقوق هستیم.

وزیر کار بیان کرد: در حوزه مسکن، هم قرارگاه ملی مسکن در وزارت کار تشکیل شده است و به زودی شعبات استانی این قرارگاه نیز راه اندازی خواهد شد.

مرتضوی گفت: همچنین، دولت به خدمات غیرنقدی نیز مبادرت ورزیده و در حوزه بیمه پایه درمانی، اکنون پنج دهک اول جامعه تحت پوشش رایگان بیمه قرار دارند؛ از سوی دیگر بیمه پایه بازنشستگان نیز در دولت سیزدهم افزایش یافته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر کار : لایحه امنیت شغلی کارگران به مجلس می‌رود
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است