Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@05:49:58 GMT

آخرین وضعیت جعبه سیاه سانچی

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۷۱۷۵۸

صراط:

هادی حق شناس درباره آخرین وضعیت جعبه سیاه کشتی سانچی اظهار کرد: در اواسط اردیبهشت ماه آخرین جلسه از سلسله جلسات بررسی سانحه در شانگهای چین برگزار می شود و پس از آن گزارش نهایی از سوی سازمان بنادر و دریانوردی تهیه و اعلام خواهد شد.

وی افزود: در این جلسه هر چهار کشور ذی نفع در پرونده شامل ایران، کره جنوبی، چین و پاناما (به عنوان کشور صاحب پرچم) حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حق شناس از ایران گروهی از معاونت فنی سازمان بنادر و دریانوردی نیز در این جلسه حاضر می شود.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به برگزار شدن مصاحبه هایی از سوی تیم ایرانی بررسی سانحه سانچی با تعدادی از اعضا و ملوانان کشتی چینی کریستال گفت: این مصاحبه ها کاملا مستند بوده و از همه آنها فیلم ضبط شده است که نتایج این مصاحبه ها در گزارش نهایی که در اواسط اردیبهشت ماه ارائه می شود، گنجانده خواهد شد.

وی درباره بررسی جعبه سیاه کشتی نفتکش سانچی نیز یادآور شد: بازخوانی اطلاعات هر دو FDR سانچی به اتمام رسیده و در حال تحلیل و آنالیز این اطلاعات هستیم تا در گزارش ماه آینده به مردم ارائه شود.

منبع: مهر

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۷۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، در این جلسه گزارش پیگیری‌های پرونده مرحومه پرستو بخشی و تداوم آنها، اقدامات انجام شده برای حبس زدایی از جرایم پزشکی و وضعیت سامانه الکترونیک قضائی سازمان نظام پزشکی، بحث و بررسی شد.

همچنین در خصوص سامانه انتظامی تاکید شد که دسترسی افراد به سامانه پس از ثبت شکایت است و مراجعات حضوری بعدی شاکی و متشاکی کاهش خواهد یافت.

پیگیری انجام دیدار با رئیس قوه قضائیه، دادستان کل کشور و رئیس سازمان بازرسی کل کشور و ارائه حضوری درخواست‌ها از مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 6089638 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز