Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@08:28:40 GMT

رشت| صادرات محصولات شرکت دخانیات گیلان به کشور روسیه

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۲۸۰۸

رشت| صادرات محصولات شرکت دخانیات گیلان به کشور روسیه

مدیرعامل شرکت دخانیات گیلان گفت: در حال حاضر با اشتغالزایی هزار و ۵۵۰ نفر محصولات خود را به کشور روسیه صادر می‌کنیم. ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، فرهاد دلق‌پوش عصر امروز در جلسه کمیته کارگری و بررسی رفع موانع شرکت دخانیات گیلان در رشت اظهار داشت: شرکت دخانیات گیلان در گذشته از واحدهای تولیدی پیشرو و قطب دخانیات کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به اینکه این شرکت در گذشته از لحاظ کمی و کیفی همواره در کشور مطرح بوده است خاطرنشان کرد: صنعت دخانیات در استان گیلان از لحاظ اشتغال و میزان سرمایه‌گذاری دارای اهمیت گسترده‌ای است.

دلق‌پوش با بیان اینکه گیلان شرایط اقلیمی مطلوبی برای کشت و پرورش توتون دارد و این مقوله با برنامه‌ریزی مطلوب در استان محقق می‌شود گفت: با استفاده از دانش روز و تکنولوژی به‌درستی می‌توان در عرصه تامین مواد اولیه شرکت دخانیات در گیلان موفق بود.

وی با اشاره به اینکه با همکاری و تعامل با کشور‌های همسایه در کشت و پرورش محصولاتی مانند توتون می‌توان برای تامین مواد اولیه با افزایش حجم تولید، شاهد ارتقاء بخش صادرات در استان بود افزود: استان گیلان قابلیت‌های گسترده‌ای در حوزه ارتقاء محصولات صادراتی دارد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه با مدیریت صحیح باید دغدغه عدم امنیت شغلی را در جامعه برطرف کرد گفت: گیلان سرمایه‌ای عظیم از نیروهای انسانی را داراست و با استفاده از این سرمایه می‌توان کیفیت تولیدات را افزایش داد.

دلق‌پوش با تاکید بر اینکه با استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات مدرن باید توجه ویژه‌ای به ارتقاء سطح کیفی و کمی محصولات داشت تصریح کرد: با استفاده از بستر و ظرفیت‌های موجود در استان باید به‌درستی در جهت افزایش اشتغال و توسعه تولیدات گام برداشت.

وی با اشاره به اینکه به‌روز‌رسانی و جابه‌جایی ماشین آلات در شرکت دخانیات گیلان باید با هماهنگی و حضور کارشناس ناظر سازمان صنعت، معدن و تجارت و با رعایت چارچوب قانونی انجام‌ شود گفت: مبنای فعالیت شرکت دخانیات گیلان در تولیدات باید صادرات‌محور باشد.

دلق‌پوش با بیان اینکه برنامه‌ریزی در راستای ایجاد بستری مناسب در زنجیره تولید از مرحله کاشت محصول تا فرآوری آن باید به‌طور جدی مدنظر قرار گیرد بیان کرد: توجه به حفظ نیروی کار و حجم تولیدات در شرکت دخانیات استان گیلان یک ضرورت است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با تاکید بر اینکه با تعامل و همکاری تمامی مسئولان استان باید از لطمه‌وارد شدن به نیروی کار و حجم تولیدات شرکت دخانیات گیلان جلوگیری شود گفت: ارزش افزوده تولیدات شرکت دخانیات گیلان قابل توجه است.

وی ایجاد آرامش پایدار در بخش تولید را از اهداف مهم مسئولان در استان گیلان دانست و با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌ها و مزیت‌های موجود در استان به‌درستی بهره برد افزود: همگرایی و تعامل مطلوب در راستای حمایت از تولیدات ملی، مشکلات موجود در کشور را برطرف می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تصریح کرد: تمامی تغییرات، کاهش تجهیزات و یا افزایش تولید با نصب ماشین‌آلات جدید در شرکت دخانیات گیلان باید بر اساس توافق منعقد شده در قرارداد و با هماهنگی سازمان صنعت و معدن و تجارت گیلان انجام شود.

مدیرعامل شرکت دخانیات گیلان در این نشست نیز با اشاره به اینکه برخی از ماشین آلات‌نوین منطبق با تکنولوژی روز در این شرکت جایگزین برخی از دستگاه‌های قدیمی می‌شود بیان کرد: برای جایگزینی ماشین‌آلات نوین با ماشین‌آلات قدیمی در شرکت دخانیات گیلان جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

کامبیز عیدیان هدف از جابه‌جایی ماشین‌آلات در شرکت دخانیات گیلان را فعالیت با فناوری نوین، افزایش کیفیت و توسعه تولیدات عنوان کرد و گفت: ورود ماشین‌آلات نوین به چرخه تولیدات شرکت دخانیات به‌طور حتم موجب کاهش قیمت تمام‌شده تولیدات می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت دخانیات استان گیلان به‌منظور فعالیت شرکت GTI در این حوزه، برنامه‌های مطلوبی دارد خاطرنشان کرد: تولید سیگار با دانش فنی نوین منطبق با دستگاه‌های جدید در شرکت دخانیات استان گیلان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت دخانیات گیلان با اشاره به اینکه این شرکت بزرگترین تولیدکننده انواع سیگار در کشور است تصریح کرد: شرکت دخانیات گیلان در حال حاضر با اشتغالزایی هزار و 550 نفر محصولات خود را به کشور روسیه صادر می‌کند.

انتهای پیام/ش

R7877/P1377/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۲۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران استان با بررسی آخرین وضعیت بارندگی در شهرستان‌های زیرکوه و بشرویه، درخصوص مدیریت شرایط تصمیماتی اتخاذ شد.

معاون مدیریت بحران استانداری درخصوص مصوبات این جلسه گفت: بر اثر سیلاب روز گذشته تا امروز ۶۰ خانوار از اهالی روستای نوده و ۲۵۰ خانوار روستای بمرود زیرکوه، هفت نفر در بشرویه و چهار نفر در سرایان به مکان امن منتقل و اسکان اضطراری داده شدند.

محمودرضا تیمورپور افزود: بسته غذایی ۷۲ ساعته از طریق جمعیت هلال احمر بین مردم آسیب دیده که در مناطق امن اسکان داده شده اند توزیع می‌شود و ارتش هم برای اعزام ماشین آلات سنگین در آماده باش است.

وی گفت: بارش‌های شدید روز گذشته تاکنون در شهرستان زیرکوه به ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستا‌های نوده، بمرود و شاهرخت خسارت وارد کرده، ۶ رشته قنات تخریب و ۳۰۰ راس دأم نیز تلف شده اند.

معاون مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه زیرساخت‌های جاده‌ای خسارت جدی دیده، افزود: در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران استان، نیازمندی‌های شهرستان‌های زیرکوه و بشرویه اعلام و مقرر شد ماشین آلات سنگین از طریق راهداری و برخی شرکت‌های خصوصی به منطقه اعزام شوند لذا بیشترین مشکل در حال حاضر مربوط به شهرستان زیرکوه است که برخی آبنما‌ها تخریب شده و راه‌های روستایی مسدود است.

به گفته وی مسیر‌های اصلی و روستایی توسط نیرو‌های راهداری در حال بازگشایی است.

تیمورپور با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده برای آبرسانی سیار از سوی شرکت آب و فاضلاب استان گفت: از طریق بنیاد مسکن هم ماشین آلات کمرشکن برای حمل خودرو‌های سنگین هماهنگ شده است.

وی با بیان اینکه در سایر شهرستان‌ها بارندگی بوده، اما خسارتی گزارش نشده است، افزود: بیشترین بارندگی را برای عصر امروز شاهد خواهیم بود که هسته اصلی آن در بیرجند است.

به گفته وی علیرغم سیلاب شدید در زیرکوه و نبود دسترسی روستا‌ها به مرکز شهرستان، طبق گفته فرماندار، کنکور سراسری طبق برنامه امروز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در شستان/سهم ۱۱درصدی از کل صادرات صنعت پتروشیمی
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان