Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@21:56:35 GMT

زنگ آخر مدارس کانکسی شیبان و ویس زده شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۳۳۸۲

زنگ آخر مدارس کانکسی شیبان و ویس زده شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجید موحدیان، مدیر آموزش و پرورش باوی بیان داشت: عملیات ساخت 3 مدرسه در روستاهای وحید، حبیش و نگازه کوچک آغاز شده و پیش بینی می شود تا چند ماه دیگر آماده بهره برداری شود.

وی با اشاره به اهدا زمین برای ساخت مدرسه افزود: زمین مورد نیاز برای ساخت این مدارس توسط اهالی روستا اهدا و پیمانکار طرح نیز مشخص شده و با تکمیل آن دانش آموزان از فضای آموزشی این مدارس بهره مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موحدیان عنوان کرد: دنبال جذب اعتبارات برای ساخت مدرسه در روستای "ام الحلیانه" هستیم و طبق برنامه ریزی ها تا پایان امسال تمام کلاس های کانکسی در بخش ویس و شیبان شهرستان باوی برچیده خواهند شد.

مدیر آموزش و پرورش باوی در پایان گفت: مردم روستاها و مناطق محروم باید طعم عدالت را بچشند و مردم روستا برای اعتلای آموزش و پرورش مشارکت بسیار شایسته ای دارند و تاکنون حمایت های گسترده و تأثیرگذاری در امر تعلیم و تربیت فرزندان منطقه داشته اند که امیدواریم این مشارکت ها ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/م

اتمام فعالیت مدارس کانکسی در ویس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی اموزش و پرورش کاشان ، رشد و پرورش خلاقيت دانش آموزان و ايجاد زمينه مناسب در مدارس با همكاري دبيران براي نشان دادن ظرفيت ها بیان کرد و گفت: ايجاد ارتباط بين مدرسه و بازار اشتغال، آشنايي دانش آموزان با مراحل مختلف صنعت از توليد يك محصول تا بازاريابي و فروش آن و كمك به مهارت آموزي و حرفه آموزي از اهداف برگزاري جشنواره است.


محمد قنبری افزود: برگزاري اين جشنواره و برپايي بازارچه در تمام مدارس دور اول دخترانه و پسرانه مقطع متوسطه در شهرستان برگزار مي شود.


وی با بیان اینکه 45 غرفه در این مدرسه بر پا شده گفت: برگزاري اين بازارچه بستري مناسب است تا دانش آموزان آثار، محصولات و دست سازه هاي خود را به صورت مستقيم در معرض فروش قرار دهند.


دانش آموزان در این غرفه‌ها برای آشنایی با مشاغل آینده از وسایل دست ساز ،نقاشی اسباب بازی، پرورش گل، صنایع دستی، فسیل و سنگواره، فرش و گلیم، مواد شوینده، لوازم جانبی موبایل محصولات فرهنگی ،کتابفروشی ،بازی‌های رایانه، ساندویچ، اسنک، شیرینی و کیک در معرض فروش همکلاسان و اولیا خود قرار دادند.

دیگر خبرها

  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند