Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: حضور فیروز کریمی در تمرینات ماشین‌سازی منع قانونی ندارد.

طرفداری- در آستانه بازی تیم‌های نساجی مازندران و ماشین‌سازی تبریز در رقابت‌های لیگ دسته اول خبری در بین اهالی فوتبال منتشر شد مبنی براینکه در ۲-۳ روز گذشته فیروز کریمی سرمربی گسترش فولاد تمرینات ماشین‌سازی را برعهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از این قرار است که زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد، رئیس هیأت مدیره شرکت دریک است و این شرکت حامی باشگاه ماشین‌سازی تبریز به حساب می‌آید و دلیل حضور فیروز کریمی در تمرینات ماشین‌سازی چندان بی‌ربط به حضور دوجانبه مدیرعاملباشگاه گسترش فولاد در دو تیم گسترش و ماشین‌سازی نیست.

در همین راستا ظاهراً عباس آقایی سرمربی ماشین‌سازی از حضور فیروز کریمی در تمرینات تیمش ناراحت شده اما هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس توضیح داد:

ماجرا اینطور نیست که نقل محافل شده اولاً که زمین تمرین گسترش فولاد و ماشین‌سازی یکی است و گاهی پیش می‌آید که دو تیم زمان تمرین با هم روبه‌رو می‌شوند و اینکه گفته می‌شود فیروز کریمی در تمرینات ماشین‌سازی حضور پیدا کرده به خاطر همزمانی تمرینات دو تیم با هم بوده است.

وی افزود:

این را هم بگویم که حضور فیروز کریمی در تمرین ماشین‌سازی منع قانونی ندارد و اگر هم حضوری بوده با موافقت خود عباس آقایی صورت گرفته است و در واقع فیروز کریمی به آقایی مشورت فکری داده است و هیچ چیز دیگری در میان نیست.

تیم ماشین‌سازی تبریز در جدول لیگ شرایط خوبی ندارد و شاید مسئولان باشگاه ماشین‌سازی به دنبال راه‌حلی هستند تا در بازی‌های باقیمانده با برتری مقابل حریفان این تیم را در لیگ یک حفظ کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۳۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم

رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم

دیگر خبرها

  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام