Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 در آستانه بازی تیم‌های نساجی مازندران و ماشین‌سازی تبریز در رقابت‌های لیگ دسته اول خبری در بین اهالی فوتبال منتشر شد مبنی براینکه در ۲-۳ روز گذشته فیروز کریمی سرمربی گسترش فولاد تمرینات ماشین‌سازی را برعهده داشته است.

ماجرا از این قرار است که زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد، رئیس هیأت مدیره شرکت دریک است و این شرکت حامی باشگاه ماشین‌سازی تبریز به حساب می‌آید و دلیل حضور فیروز کریمی در تمرینات ماشین‌سازی چندان بی‌ربط به حضور دوجانبه مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در دو تیم گسترش و ماشین‌سازی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا ظاهراً عباس آقایی سرمربی ماشین‌سازی از حضور فیروز کریمی در تمرینات تیمش ناراحت شده اما هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در گفت‌وگویی توضیح داد: ماجرا اینطور نیست که نقل محافل شده اولاً که زمین تمرین گسترش فولاد و ماشین‌سازی یکی است و گاهی پیش می‌آید که دو تیم زمان تمرین با هم روبه‌رو می‌شوند و اینکه گفته می‌شود فیروز کریمی در تمرینات ماشین‌سازی حضور پیدا کرده به خاطر همزمانی تمرینات دو تیم با هم بوده است.

وی افزود: این را هم بگویم که حضور فیروز کریمی در تمرین ماشین‌سازی منع قانونی ندارد و اگر هم حضوری بوده با موافقت خود عباس آقایی صورت گرفته است و در واقع فیروز کریمی به آقایی مشورت فکری داده است و هیچ چیز دیگری در میان نیست.

تیم ماشین‌سازی تبریز در جدول لیگ شرایط خوبی ندارد و شاید مسئولان باشگاه ماشین‌سازی به دنبال راه‌حلی هستند تا در بازی‌های باقیمانده با برتری مقابل حریفان این تیم را در لیگ یک حفظ کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات استقلال پیش از دیدار حساس روز چهارشنبه برابر تراکتور ادامه دارد. آبی پوشان خود را برای یکی از حساس ترین بازی های باقیمانده در هفته های پایانی لیگ برتر آماده می کنند و باید فردا عازم تبریز شوند.

اما تمرین امروز استقلال یک مهمان ویژه داشت که حضور او در کمپ مرحوم حجازی و حمایت از تیم نکونام کمی دور از ذهن و غیرمنتظره بود.

پیش از این و زمانی که محمود فکری هدایت استقلال را در لیگ بیستم برعهده داشت، پس از شکست آبی ها برابر فولادی که هدایتش برعهده نکونام بود، ویدیویی از سرمربی سابق استقلال منتشر کرد که واکنش های گسترده ای را به همراه داشت.

آن ویدیو زمینه ساز اختلاف عمیقی میان فکری و نکونام بود تا جایی که کار به انجام مصاحبه و واکنش های میان آنها کشیده شد. با وجود تقابل این دو در استقلال و هوادار که در دور رفت امسال رخ داد، اما مشخص بود که دلخوری ایجاد شده سر این موضوع پابرجاست.

با این حال، حضور فکری در تمرین امروز استقلال جهت حمایت از شاگردان نکونام نشان داد که آنها اختلافات قدیمی را کاملا کنار گذاشته اند و اکنون هر دو امیدوار به قهرمانی استقلال هستند.

رسانه رسمی آبی ها نیز با انتشار تصویری از فکری و نکونام نوشت:

امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد. او با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. محمود فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

دیگر خبرها

  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام