Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@03:15:41 GMT

آرسنال دیدار جذاب برابر ساوتهمپتون را برد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۶۴۱۰

آرسنال دیدار جذاب برابر ساوتهمپتون را برد

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ در این دیدار که در ورزشگاه اتحاد شهر لندن برگزار شد، شاگردان «آرسن ونگر» تیم ساوتهمپتون را در یک بازی زیبا با نتیجه 3 بر 2 از پیش رو برداشتند و 54 امتیازی شدند.
«پیرامریک اوبامیانگ» در دقیقه 28 و «دنی ولبک» در دقایق 38 و 81 گل های تیم آرسنال را درون دروازه تیم ساوتهمپتون جای دادند و برتری تیمشان در این دیدار را رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«شان لانگ» در دقیقه 17 و «کاریل اوستین» در دقیقه 73 نیز برای تیم ساوتهمپتون گلزنی کردند.
در نیمه نخست بازیکنان دو تیم بازی برابری را به نمایش گذاشتند، اما این شرایط زیاد هم دوام نداشت و در دقیقه 17 و بدنبال اشتباه مصطفی مدافع آرسنال، شان لانگ مهاجم تیم ساوتهمپتون دروازه «پیتر چک» را گشود.
در دقیقه 28، اوبامیانگ گل ساوتهمپتون را پاسخ داد، او این بار از غفلت مدافعان تیم ساوتهمپتون استفاده و برای تیمش گلزنی کرد.
برتری بازیکنان تیم آرسنال در ادامه این دیدار ادامه یافت و آنان در دقیقه 39 گل دوم خود را درون دروازه حریف جای دادند.
در این دقیقه دنی ولبک با شوتی سنگین از پشت محوطه جریمه برای آرسنال گلزنی کرد و تیمش را پیش انداخت.
نیمه دوم با برتری تیم آرسنال آغاز شد، اما بازیکنان این تیم موفق به گلزنی نشدند، درنقطه مقابل بازیکنان تیم ساوتهمپتون که خطر سقوط به دسته پایین تر آنان را تهدید می کند جلو کشیدند و با تغییری که «مارک هیوز» سرمربی این تیم درترکیب تیمش ایجاد کرد آنان به گل تساوی رسیدند.
در دقیقه 73 «کاریل اوستین» که دقیقه ای پیش به عنوان بازیکن جانشین به زمین آمد، گل دوم تیمش را درادامه حرکات ترکیبی بازیکنان در محوطه جریمه آرسنال، دروازه سنگربان این تیم قرار داد و بازی را به تساوی کشاند.
آرسن ونگر که در این دیدار به چند بازیکن اصلی تیمش همانند «مسوت اوزیل» و «الکساندر لاکازت» استراحت داده بود، لاکازت را به جای اوبامیانگ به زمین فرستاد تا میانه میدان را از آن تیم خودش کند و این تغییر دردقیقه 81 نتیجه داد و ولبک به دنبال حرکات تکنیکی بازیکنان تیمش و ارسال توپ به محوطه جریمه حریف با ضربه سری دیدنی دروازه تیم ساوتمهمپتون را برای سومین بار گشود و سند برتری تیمش در این دیدار را امضا کرد.
تیم آرسنال با این برد 54 امتیازی شد و در رده ششم باقی ماند و تیم ساوتهمپتون با 28 امتیاز در رده هجدهم جدول رده بندی این لیگ قرار گرفت تا همچنان خطر سقوط به لیگ پایین تر این تیم را تهدید کند.
ترکیب تیم آرسنال:
پیتر چک، کولاسیناچ، مصطفی، چمبرز، بیرین، ژاکا، ال ننی، ولبک، نلسون، ایووبی واوبامیانگ
ترکیب تیم ساوتهمپتون:
مک کارتی، یوشیدا، هوئدت، استیفنز، برتراند، سدریک، تادریچ، رومئو، هویبرگ، وارد پرو و لانگ
ونگر که تیمش از کورس قهرمانی درلیگ برتر انگلیس جا مانده و برای شرکت در رقابت های فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا تنها چشم به قهرمانی رقابت های لیگ اروپا دارد، امروز تیمش را با ترکیبی جوان به میدان فرستاد تا بازیکنان اصلی این تیم همانند اوزیل و لاکازت برای دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی برابر تیم زسکا مسکو آماده باشند.
شاگردان ونگر دردیدار رفت این مرحله از لیگ قهرمانان که پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد تیم زسکا مسکو را با نتیجه قابل توجه 4 بریک شکست دادند و بخت زیادی برای صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها دارند.
شاگردان هیوز نیز در تیم ساوتهمپتون با قبول شکست برابر تیم آرسنال یک قدم دیگر به سقوط از لیگ برتر نزدیک شدند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آرسنال و بورنموث + فیلم

دیدار تیم‌های آرسنال و بورنموث در چارچوب هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس با برتری پر گل آرسنال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های آرسنال و بورنموث عصر _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۵ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد آرسنال به‌پایان رسید.

بوکایو ساکا از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۴۵، لئاندرو تروسار در دقیقه ۷۰ و دکلان رایس در دقیقه ۷+۹۰ برای آرسنال گلزنی کردند.

خلاصه‌بازی آرسنال و بورنموث کد خبر 750527

دیگر خبرها

  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • خلاصه بازی آرسنال و بورنموث + فیلم
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • کریم هوادار مثل کریم بنزما! (عکس)
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • آرتتا: باید با شتاب خوب آرسنال ادامه دهیم
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه