Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-06@14:18:33 GMT

اجرای طرح رجیستری برای سامسونگ

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۸۴۰۰

اجرای طرح رجیستری برای سامسونگ

ایتنا - بیش از 45 درصد بازار موبایل ایران در اختیار برند سامسونگ است.

مدیرکل فناوری اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در فاصله روزهای ۲۸ فروردین‌ تا دوم اردیبهشت‌، رجیستری گوشی‌های سامسونگ اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، حمیدرضا دهقانی‌نیا اظهار کرد: در حال حاضر نمی‌توان گفت که چند میلیون گوشی سامسونگ در بازار ایران وجود دارد اما زمانی که این برند مشمول اجرای طرح رجیستری شود، می‌توان گفت که چند دستگاه موبایل از این برند در شبکه به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این‌که پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که بیش از ۴۵ درصد بازار تلفن همراه در اختیار این برند قرار دارد، گفت: لازم است که از همین حالا اگر مردم قصد خرید گوشی‌های سامسونگ را دارند به توصیه ما عمل کرده و برای مطمئن شدن از قاچاق نبودن کالا استعلام بگیرند. البته همانطور که اشاره شد هنوز تا تاریخ اجرای رجیستری در این برند گوشی‌هایی که خریداری می‌شوند مشمول طرح نمی‌شوند اما به هر حال توصیه ما بخصوص به تجار و فروشندگان تلفن‌های همراه آن است که برای جلوگیری از متضرر شدن گوشی‌ها را به نام صاحب کالا فعال کنند.

دهقانی‌نیا یادآور شد: با اجرای طرح رجیستری بر روی گوشی‌های سامسونگ می‌توان گفت که اجرای این طرح برای ۹۹ درصد گوشی‌های موجود در بازار به پایان رسیده و تنها در حد یک درصد گوشی‌هایی که ممکن است با برندهای مختلف در بازار وجود داشته باشند مشمول این طرح نشده‌اند.

وی درباره زمان اجرای رجیستری بر روی این برندها گفت: این موضوع بستگی به نظر ستاد اجرای این طرح دارد و پیشنهاد ما آن است که اجرای این مرحله نیز با گوشی‌های سامسونگ همزمان باشد.
مدیرکل فناوری اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ادامه صحبت‌های خود خطاب به مردم تاکید کرد: برای رجیسترشدن گوشی‌های تلفن همراه به هنگام خرید مردم نباید هیچ هزینه‌ای پرداخت کنند. علاوه بر این لازم است برای خرید این کالا مردم به هر فردی اعتماد نکنند.

دهقانی نیا همچنین از خریداران گوشی‌های چند سیم‌کارته خواست توجه داشته باشند که اگر گوشی سامسونگی خریداری می‌کنند که دو سیم‌کارت را پشتیبانی می‌کند هر دو خشاب آن را با سیم‌کارت‌های خود امتحان کنند و هر دو سیم‌کارتی که قرار است در این گوشی‌ها استفاده شود را وارد گوشی کرده و فعال کنند.

وی تاکید کرد: بهتر است فعالان اقتصادی نیز این موضوع را در دستور کار قرار دهند و حتما گوشی با سیم‌کارتی که به نام مالک کالاست، گوشی فعال شود.

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سن ایچ لیدر بازار آبمیوه و نوشیدنی ایران سبد کالای خود را با معرفی محصولی جدید کامل کرد. روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه۱۴۰۳ شرکت عالیفرد با برند سن ایچ در مراسمی که با حضور مدیران و اعضای شرکت عالیفرد، سایه سمن، تیم فروش و... برگزار شد، از محصول جدید خود به نام نوشابهگازدار لیموناد در بسته بندی شیشه ۲۵۰ سیسی رونمایی کرد.
لیموناد که قدمت آن به صد‌ها سال پیش در مصر بازمیگردد، ابتدا ترکیبی از لیمو تازه، آب، عسل یا شکر بوده است که سال‌ها بعد آب گازدار نیز به آن افزوده شد. این نوشیدنی محبوب اولینبار در دنیا بهصورت صنعتی با برند سونآپ (توسط شرکت پپسی) در سال ۱۹۲۱ در ایالات متحده آمریکا تولید شد.
امروز برند سن ایچ بر پایه نوآوری در سبد محصولات خود و نیاز مشتریان، موفق به تولید این محصول برای خلق تجرب‌های متفاوت برای دوستداران و مخاطبان خود شده است.

از نکات مهم و قابلتوجه در این محصول، استفاده از طعم‌عدهنده طبیعی فرموله شده توسط شرکت عالیفرد (سن ایچ) است که حس طبیعی بودن و ماندگاری بالایی به آن میدهد. استفاده از حجم بالای گازکربنیک در محصول باعث ایجاد احساس تازگی مطلوبی در مصرفکننده مینماید که به کمک بالانس دقیقی که بین ترشی و شیرینی در این محصول ایجاد شده، در مجموع پس از نوشیدن آن احساس خوشایندی برای فرد ایجاد مینماید.
نوشابهگازدار لیموناد سن ایچ، تلاش بر تصویر لحظ‌های شاد، حس تازه شدن در بین شلوغی روزانه و هیاهوی پر جنبوجوش دنیای مخاطب خود دارد. سن ایچ از برند‌هایی است که در زمینه تولید و صادرات آبمیوه و شربت به چهارگوشه جهان پیشگام است و طی نیم‌قرن حضور خود در بازار آبمیوه و نوشیدنی، با استفاده از تکنولوژی روز، مواد اولیه باکیفیت، میوه‌های مرغوب در کنار بکار گیری نیروی متخصص و ماهر، توانسته همواره محبوبیت خود را در بازار‌های داخلی و خارجی حفظ کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها
  • آیا خواهر و برادر ناتنی ارث می‌برند؟
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • دو ماده غذایی که انگل روده را از بین می‌برند
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • نظام درمانی را به کجا می‌برند؟
  • (عکس) رونمایی رسمی از چری اومودا ۷
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم