Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@22:17:12 GMT

اولین کیک زرد تولیدی به سایت یو سی اف اصفهان ارسال شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۰۱۶۰

اولین کیک زرد تولیدی به سایت یو سی اف اصفهان ارسال شد

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 83 دستاورد در بخش های مختلف صنعت هسته ای در دوازدهمین سالروز ملی فناوری هسته ای با حضور رییس جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.
در این مراسم از چهار دستاورد در سالن اصلی و پنج دستاورد هم به صورت ویدئو کنفرانس و از 74 دستاورد در نمایشگاه جانبی رونمایی شد.
انتقال اولین کیک زرد تولیدی کارخانه اردکان یزد به سایت یو سی اف اصفهان یکی از این دستاوردها بود که با فرمان رییس جمهوری و به صورت ویدئوکنفرانس آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همزمان با صدور فرمان گفت: از همه کارگران و متخصصان که در معادن تلاش می کنند و اورانیوم را استخراج و سپس در کارخانه اردکان تبدیل به کیک زرد می کنند که در واقع در زنجیره هسته ای حلقه اول و دوم زنجیره هسته ای هستند و با خسته نباشید در این کار بسیار مهم شبانه روز تلاش خودشان را ادامه می دهند تشکر می کنیم.
رییس جمهوری افزود: به نام خداوند بزرگ و با توسط به روح پیامبر عظیم الشان ارسال اولین کیک زرد تولید کارخانه اردکان به سایت یو سی اف اصفهان آغاز می کنیم.
سیام**1058**1553 / 2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال اصفهان اورانیوم رییس جمهوری رییس جمهوری اسلامی ایران فناوری موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه طی سال گذشته خبر داد و گفت: ارزش آسفالت تولید و اجرا شده طی سال گذشته بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال بوده است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طی سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در کارخانجات ۲ گانه سازمان عمران شهرداری اصفهان واقع در مجتمع تولیدی صفه تولید شده است، اظهار کرد: این رقم بیشترین میزان تولید سالانه آسفالت طی ۵ سال گذشته (از سال ۱۳۹۶ تاکنون) بوده است.

وی با اشاره به رشد ۷۲ درصدی میزان تولید آسفالت نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ افزود: آسفالت تولید شده طی سال ۱۴۰۲ معادل بار ۱۶ هزار کامیون بوده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان مجموع ارزش آسفالت تولید و اجرا شده طی سال ۱۴۰۲ را بالغ بر ۵۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تولید آسفالت توسط کارخانجات سازمان عمران شهرداری اصفهان تأثیر بسزایی بر کنترل قیمت این محصول استراتژیک در شهر اصفهان داشته است.

کد خبر 748330

دیگر خبرها

  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • حواله علی پی
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طرح ابزار تامین مالی یک پیش‌بینی نوآورانه است
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان
  • تولید هسته‌های اولیه بذر غلات گامی برای تحقق شعار سال
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود