Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:04:40 GMT

فدراسیون نگاه وزارت ورزش به بوکس را تغییر دهد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۰۸۸۱

فدراسیون نگاه وزارت ورزش به بوکس را تغییر دهد

سنندج - رئیس هیات بوکس استان کردستان گفت: بوکس رشته مظلومی است که بد ذهنی میان مسئولین در مورد این رشته به مردم نیز وارد شده و رئیس فدراسیون باید نگاه وزارت ورزش به این رشته را تغییر دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر جوهری صبح امروز در مجمع سالیانه هیات بوکس استان کردستان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: در تمام سیستم مدیریتی استان مدیران ما خوب حرف می زنند اما عملکرد خوبی ندارند و به همین دلیل مردم بی اعتماد می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات بوکس استان کردستان با اشاره به این مشکل در کل کشور، اظهار کرد: در بالاترین سیستم مدیریتی کشور قول گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه می دهند اما در عمل به این شکل نیست.

جوهری گفت: بوکس ورزش فقرا و ضربه دیدگان است و مردم خطه زاگرس بسیار مستعد این رشته هستند و باید آسیب شناسی شود که چرا استان های این خطه به نسبت گذشته افت داشته اند.

وی در مورد احداث خانه بوکس گفت: اگر جا نمایی خانه بوکس مشخص شود و هر کارشناسی پیش بینی ساخت یک ساله داشته باشد قطعاً بنده در شش ماه این پروژه را آماده خواهم کرد.

جوهری افزود: خانواده بوکس استان این مهم را از مدیر کل ورزش و جوانان می خواهد و تقاضا داریم که اداره ورزش و جوانان استان پیگیر احداث خانه بوکس شود.

رئیس هیات بوکس استان کردستان اظهار کرد: بوکس در واقع ورزش مظلومی است و بد ذهنی در بین مسئولین در مورد این رشته وجود دارد که به مردم و خانواده ها نیز سرایت کرده است.

وی گفت: دست تمام هیات ها خالی و همه عادت دارند که در خواست پول بکنند و تا زمانی که این مشکل مالی در هیات ها وجود داشته باشد نباید انتظار پیشرفت داشت.

جوهری گفت: باید رئیس فدراسیون ترتیبی اتخاذ دهد که در سطح وزارت خانه به رشته بوکس ویژه نگاه شود و رئیس فدراسیون به این مهم توجه داشته باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، حکم‌ صادره از سوی کیومرث هاشمی به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا پسندیده

نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش وجوانان» منصوب می‌شوید تا ضمن تشکیل جلسات لازم با حضور اعضاء، نسبت به تدوین آیین‌نامه مربوطه وعملیاتی شدن برنامه‌های کمیته مستندسازی اقدام لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق ومؤید باشید.

کد خبر 6090149

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان سینمایی تغییر می‌کند؟
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد