Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:46:20 GMT

رشته بدمینتون در پارک های آبادان راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۱۱۴۰

رشته بدمینتون در پارک های آبادان راه اندازی می شود

اهواز -  رئیس هیئت بدمینتون آبادان گفت: یکی از اولویت های ما در سال جاری در صورت همکاری سایر دستگاه ها، راه اندازی رشته بدمینتون در پارک های آبادان است.

به گزارش خبرنگار مهر از آبادان، محمود نواصر پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در زمان آغاز به کار در هیئت بدینتون و در چهار ماه پایانی سال  تاکنون تعداد جذب بازیکن رشد ۶۰۰ درصدی داشته و تعداد تیم ها از یک تیم با چهار بازیکن به سه تیم متشکل از دو تیم بانوان و یک تیم آقایان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآور شدن اینکه خوزستان مهد بدمینتون ایران است و آبادان دومین شهر در کشور است که بدمینتون در آن تشکیل شده است، افزود: هیئت بدمنیتون آبادان در زمان تصدی مسئولیت در قسمت آقایان فعال نبود ولی پس از ۴۰ سال تیم آقایان تشکیل شد و باعث شد بسیاری از آقایان علاقمند حضور یابند، در حوزه بانوان نیز برنامه‌ریزی به گونه‌ای انجام شد که تیم دوم بانوان نیز تشکیل شد.

رئیس هیئت بدمینتون آبادان با تاکید بر ضرورت تهیه سند جامع راهبردی برای ورزش بدمینتون اظهار کرد: تهیه نقشه راه علمی و تقویم ورزشی به عنوان یک اعتقاد در هیئت بدمینتون دنبال می شود و در مرحله نخست برخی طرح های مطالعاتی همچون طرح مطالعات راه اندازی رشته بدمینتون در پارکها و همچنین بسته هایی برای جذب اسپانسر تهیه شده و تهیه سند جامع راهبردی بدمینتون آبادان برای نخستین بار نیز در حال انجام است که در سال جدید به عنوان یک اولویت دنبال خواهد شد.

وی، دو رویکرد مهم هیئت بدمینتون آبادان در سال ۹۷ را همگانی شدن و قهرمان‌پروری دانست و افزود: برای این دو موضوع برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده است و امسال به طور جدی اجرای برنامه‌های کشوری در آبادان دنبال خواهد شد.

نواصر از اخذ مجوز برگزاری سه دوره آموزشی در رشته بدمینتون خبر داد و اظهار کرد: مجوز برگزاری دوره مربی گری، بازآموزی مربی گری و دوره داوری به هیئت بدمینتون آبادان داده شده است که در سال ۹۷ برگزاری این دوره ها به عنوان یک اولویت دنبال خواهد شد.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات  به عنوان راهکاری برای ارتقای سطح بدمینتون آبادان و شناخت استعدادهای ناشناخته در این رشته ورزشی اشاره کرد و گفت «مسابقه دوستانه بین تیم‌های شرکت پالایش نفت آبادان و هیئت بدمینتون آبادان»، «مسابقه آزاد بدمینتون بانوان آبادان»، «مسابقه رنکینگ بانوان آبادان» و «مسابقه ورزشکاران هیئت» چهار مسابقه‌ای بود که در سال ۹۶ برگزار شد و برگزاری مسابقات بدمینتون دانش آموزی در تمام مقاطع تحصیلی به عنوان یک برنامه برای استعدادیابی  در سال ۹۷انجام می شود.

رئیس هیئت بدمینتون آبادان همچنین از تجهیز کامل سالن‌های بدمینتون زیر نظر هیئت پس از سال‌ها خبر داد و گفت: سه زمین به مجموع زمین‌های قبلی افزوده شد و تجهیزات مرغوب برای استفاده بازیکن تهیه شده که تاثیر بسیاری در جذب بازیکن بیشتر داشته است.

وی از ایجاد طرح‌های تشویقی  هم خبر داد و عنوان کرد: به اقتضای مناسبت‌ها طرح های تشویقی مناسبی برای جذب بازیکن اجرا می‌شود که می‌توان به طرح عیدانه اشاره کرد. بر اساس طرح عیدانه که پیش از نوروز ۹۷ اجرا شد، برای اولین بار، ۶ جلسه رایگان به علاقمندان این رشته تعلق گرفت. همچنین طرح‌های تشویقی دیگری برای افرادی که هم‌اکنون در حال فعالیت هستند در نظر گرفته شده است.

تشکیل کمیته گردشگری

رئیس هیئت بدمینتون آبادان در ادامه از تشکیل کمیته گردشگری در  این هیئت خبر داد و اظهار کرد: هیئت بدمینتون شهرستان آبادان برای اولین بار بین هیئت‌های ورزشی همه رشته‌های خوزستان اقدام به تشکیل کمیته گردشگری کرد و در صدد است در آینده چنانچه حمایت‌های مطلوبی انجام شود، موزه بدمینتون آبادان  را نیز راه‌اندازی کند.

وی، دنبال کردن دیپلماسی ورزشی را عنوان دیگر برنامه های خود در این هیئت ورزشی اعلام کرد و توضیح داد: در طی جشنواره جزیره ورزشی، کارت عضویت افتخاری به اعطا که با استقبال وی مواجه شد و این رویه برای تقویت دیپلماسی ورزشی همچنین برگزاری رویدادهای بین المللی در رشته بدینتون ادامه خواهد یافت

نواصر همچنین حضور بخش خصوصی برای پیشرفت این رشته ورزشی را مهم قلمداد کرد و گفت: هیئت بدمینتون آبادان علاقه مند است  بخش خصوصی در رشته بدمینتون به صورت جدی فعالیت کند و این هیئت بدمینتون به عنوان متولی ورزش بدمینتون در شهر، در این زمینه همکاری خواهد داشت تاکنون  نیز با فعالان بخش خصوصی جلسه  داشته‌است.
 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۱۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برگزاری ۵ دیدار در حال پیگیری است.

هوادار2 - صنعت نفت آبادان یک

داور: امیرسامان سلطانی

اخراج:

گل: طالب ریکانی (20)پنالتی برای نفت آبادان/ داریوش شجاعیان(25) کریم اسلامی(28) برای هوادار

-------------

مس رفسنجان صفر  - گل گهر سیرجان صفر

داور: سیدرضا مهدوی

اخراج:

گل:

-------------

ذوب‌آهن اصفهان صفر  - نساجی مازندران صفر

داور: مرتضی منصوریان

اخراج:

گل:

-------------

آلومینیوم اراک صفر - فولاد خوزستان صفر

داور: یاسر همرنگ

اخراج:

گل:

-------------

استقلال خوزستان صفر  - ملوان بندرانزلی صفر

داور: کوپال ناظمی

اخراج:

گل:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد