Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت اسکی خراسان‌رضوی گفت: به‌دلیل کمبود وسایل اسکی، نمی‌توان استعدادیابی را به راحتی انجام داد، هیئت اسکی خراسان‌رضوی نیز برای حل این مشکل لاجرم ورزشکاران خود را برای تمرین به شهرستان‌های اطراف خود اعزام می‌کند. ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ استانها خراسان رضوی نظرات

علیرضا مختارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس با اشاره به برنامه‌ریزی برای 6 ماهه نخست سال 97 اظهار داشت: اغلب فعالیت‌های اسکی‌بازان در 6 ماه دوم سال انجام می‌شود اما امکان ادامه فعالیت ورزشکاران برخی از رشته‌های خاص این ورزش وجود دارد، این هیئت با ارگان‌ها و مکان‌های مختلفی مانند پارک ملت مشهد، شهرداری، اموزش و پرورش و نظایر آن رایزنی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت اسکی خراسان رضوی گفت: به دلیل کمبود وسایل اسکی، این لوازم به راحتی در اختیار بانوان و آقایان قرار نمی‌گیرد و نمی‌توان استعدادیابی را به راحتی انجام داد، در هر صورت این هیئت با وجود همین شرایط چندین ورزشکار را آموزش داده و برای گسترش این ورزش در استان تلاش کرده است، در صورت تکمیل وسایل استان، می‌توان نتیجه بهتری گرفت و قهرمان پروری را محور اصلی استان کرد.

مختارزاده خاطرنشان کرد: با توجه به این مشکلات، هیئت اسکی خراسان رضوی لاجرم ورزشکاران خود را برای تمرین به شهرستان‌های اطراف خود اعزام می‌کند، فدراسیون اسکی نیز برای مباحث اعزام و برگزاری مسابقات هماهنگی لازم را داشته اما از نظر مالی هیچ حمایتی از هیئت نمی‌کند، با وجود این موضوعات، هیئت عملکرد بسیار مطلوبی در سال‌های گذشته داشته و این امر ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته با وجود بارش برف صرفاً در کمتر از یک ماه، 500 نفر ورزشکار در مکان‌های ورزشی فعالیت داشتند، همچنین حدود 16 نفر در رشته اسکی صحرانوردی، 15 ورزشکار در آلپاین و 8 نفر در اسنوبورد به صورت حرفه‌ای فعالیت دارند، با این حال هیچکدام از صحبت‌های گفته شده در بُعد حمایتی از سوی برخی از مسئولان به عمل نمی‌پیوندند.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سامانه بارشی از دیروز در مناطق مختلف خراسان رضوی فعال و موجب ایجاد رواناب و سیلاب در بضی محور‌ها شد.

هم اکنون حوزه شهرستان‌ها و مناطق سبزوار، کوهسرخ، زاوه، مشهد، نیشابور، قوچان، سرولایت، باخرز، خواف و تربت جام شاهد بارش باران است.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، این بارش‌ها در مناطق مختلف خراسان رضوی  تا عصر امروز ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • مشهد با کمبود ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس مواجه است
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان رضوی