Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید تحسین عادلی مدیرکل دفتر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با خانواده شهید گرانقدر مهندس مهدی اژدری به بیان خاطرات خود با آن شهید در مرکز تحقیقات مخابرات ایران پرداخت و شهید مهدی اژدری را شخصیتی فرهیخته و نمونه بارز از اخلاق خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به مادر شهید اژدری گفت: هر قدمی که ما برمی داریم مدیون شهدا بوده و به خون پاک شهدا متعهد هستیم و امیدواریم که هدف ما در مسیر الهی باشد.

عادلی تصریح کرد: در سال نو از خداوند متعال می خواهیم که بهره ای از شهدای والامقام بگیریم و ادامه دهنده راه این عزیزان بوده و حافظ خونشان باشیم.

در این دیدار که در ادامه برگزاری طرح سپاس در سال جدید برگزار شد، محمد خوانساری رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، اسماعیل نوری مشاور وزیر در امور ایثارگران، آبرودی مدیر هسته مرکزی گزینش، حجت الاسلام و المسلمین مدیری مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران شرکت مخابرات ایران و صدری از ایثارگران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز حضور داشتند.

در پایان ضمن تجلیل از صبر ستودنی مادر شهید مهدی اژدری، با تقدیم لوح تقدیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تصویر بافته شده شهید در قالب تابلو فرش از خانواده آن شهید بزرگوار تجلیل شد.

بنابه این گزارش، شهید مهندس مهدی اژدری به صورت بسیجی در جبهه های حق علیه باطل شرکت کرد و در تاریخ ششم مرداد سال 67 در عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارتباطات شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر

استاندار زنجان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و همینطور فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و مدیرکل بنیاد شهید استان با مادر شهید سید رضی موسوی دیدار کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، استاندار زنجان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و همینطور فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و مدیرکل بنیاد شهید استان با مادر شهید سید رضی موسوی در معصومیه نورالائمه زنجان دیدار کردند. لازم به ذکر است سید رضی موسوی خود از مؤسسان این معصومیه بود.

شهید سیدرضی موسوی معروف به "سیدرضی" از مستشاران با سابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور سوریه بود که به‌خاطر جنایت فراموش نشدنی رژیم صهیونیستی مظلومانه و در تاریخ چهارم دی ماه سال گذشته به شهادت رسید. این شهید بزرگوار از قدیمی‌ترین مستشاران سپاه در سوریه و از همراهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

از آنجایی که همسر این شهید بزرگوار اصالتاً زنجانی است،‌ این شهید بزرگوار در دفاع مقدس توسط نیروهای شهر زنجان به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شده بود و به خاطر همین موضوع ارتباط تنگاتنگی با رزمندگان زنجانی و مردمان این شهر داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • خانواده نخستین خاستگاه پرورش عزت نفس در افراد است
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد