Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا بازدید کرد و در جریان امور این نهاد قرار گرفت.
این مسوول با بازدید از همه‌ی واحدهای مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران بویین‌زهرا با هر یک از کارکنان دیدار و گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آنها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه، حسین ساروخانی طی نشستی با امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا ضمن تشریح وظایف بنیاد، گزارشی از فعالیت‌های این نهاد را در سال گذشته ارایه کرد.
وی گفت: مسوولان و کارکنان بنیاد تلاش می‌کنند تا خدمات را با کیفیت مطلوب به خانواده‌های شاهد و ایثارگر ارایه دهند تا رضایت آنها را کسب کنند.
ساروخانی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران تنها وظیفه‌ی بنیاد نیست و در این راستا بایستی همه مسوولان همکاری کنند، گفت: باید تعاملات دستگاه‌های اجرایی با بنیاد تقویت یابد، تا بیشتر مشکلات این قشر معظم جامعه برطرف گردد.
وی افزود: مسوولان دستگاه‌ها باید در خدمت‌رسانی و تکریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر همت کنند تا بتوانیم طی سال جدید، رضایتمندی آنها را ارتقا دهیم.
در ادامه این نشست، امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا ضمن تبریک سال نو، از خدمات ارزشمند رییس و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا قدردانی و آرزوی توفیق روز افزون برای آنها کرد.
وی گفت: ما هر آنچه امروز داریم به برکت مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران می‌باشد و اکنون وظیفه‌ی همه مسوولان است که در خدمت‌رسانی به آنها تلاش کنند.
امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا اعلام آمادگی کرد که در سال جاری آماده همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران همانند سال‌های گذشته می‌باشد.
زرینه افزود: همچنین باید همه‌ی مسوولان شهرستان بویین‌زهرا طی سال جاری بیش از گذشته، آماده‌ی خدمت کردن به جامعه ایثارگران و رفع مشکلات آنها باشند.
1003/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین‌زهرا با حضور بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه توسط عباسپور نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، زینالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، فرماندار بویین‌زهرا، معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، مدیرکل سازمان صمت، مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و شهرستان بویین‌زهرا و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی آراسنج، اشتهارد، دانسفهان، نظرآباد، حکیمیه و چرمسازی، مورد بازدید قرار گرفت.

این رویداد با استقبال بسیار خوب دانشجویان و مردم شهرستان بویین‌زهرا در این واحد دانشگاهی در حال برگزاری است. از اهداف این رویداد می‌توان به کاریابی دانشجویان و اجرای طرح پویش، ارتباط موثر بین صنعتگران و دانشگاه و حضور موثری شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی در دانشگاه اشاره نمود. این نمایشگاه تا روز ۱۳ اردیبهشت در سالن شهدای گمنام دانشگاه آزاد بویین‌زهرا برقرار بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود