Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - ایرنا - رئیس دانشگاه لرستان گفت: 40 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت تقاطع غیر همسطح در ورودی این دانشگاه اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا خسرو عزیزی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: این میزان اعتبار از محل تملک دارایی برای طرح‌های دارای ردیف ملی که در اختیار دو نماینده‌ خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی است، به ساخت تقاطع غیرهم‌سطح ورودی دانشگاه لرستان و دانشگاه‌های منطقه‌ کمالوند اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: ساخت تقاطع غیرهم‌سطح برگشتی در محل ورودی دانشگاه لرستان در منطقه کمالوند خرم‌آباد از مطالبات و خواسته‌های اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه لرستان و نیز از خواسته‌های ساکنان منطقه‌ی کهریز خرم‌آباد بوده است.
رئیس دانشگاه لرستان همچنین گفت: ساخت این تقاطع حداقل 6 کیلومتر فاصله تردد به دانشگاه لرستان، دانشگاه‌های پیام‌نور و علوم پزشکی واقع در منطقه کمالوند خرم‌آباد را کاهش می دهد.
دانشگاه لرستان، با احتساب واحدهای آموزش عالی وابسته به این دانشگاه در شهرستان‌های استان، بیش از 9 هزار دانشجو و 280 عضو هیئت علمی دارد.
7274/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تقاطع غير همسطح دانشگاه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،استاندار لرستان اظهار داشت:راه آهن خرم آباد از مطالبات جدی مردم لرستان است و مردم استان انتظار تسریع در ساخت آن را دارند.

پروژه راه‌آهن خرم آباد با ۳۳ کیلومتر تونل، طویل‌ترین تونل ریلی خاورمیانه است.

دیگر خبرها

  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • اختصاص ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • خرم‌آباد در انتظار ساخت ۲ سد/ چشمه‌های شهر لطفاً خشک نشوید!