Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@06:32:24 GMT

انتشار سومین آمار نامه شهرداری قزوین

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۵۰۰۹

انتشار سومین آمار نامه شهرداری قزوین

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حسنعلی اصغری معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری قزوین بیان‌کرد: سومین آمار‌نامه شهرداری قزوین با عنوان"آمار‌نامه سال 1395" در 2 نسخه چاپی و الکترونیکی از سوی اداره آمار‌ و تحلیل اطلاعات شهرداری قزوین منتشر شد.

 اصغری اظهار‌کرد: این معاونت در راستای انجام رسالت خویش در زمینه اطلاع‌ رسانی خدمات شهرداری قزوین به شهروندان طی سومین سال متوالی نسبت به تهیه، تدوین و تحلیل اطلاعات آماری و درنهایت انتشار آمارنامه سال 1395 اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتشار این آمارنامه در قالب یک بانک‌ اطلاعاتی حاوی اقدامات انجام شده در بخش‌های مختلف زیرمجموعه شهرداری قزوین است، که علاوه بر ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه با هدف ارائه اطلاعات لازم به ذینفعان، در شناخت دقیق از وضع موجود و در نهایت تدوین برنامه‌ها و نقشه‌راه پیش‌روی دستگاه‌ها مؤثر واقع خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری قزوین با اعلام انتشار سومین سال‌نامه آماری شهرداری قزوین تصریح‌کرد: این آمار‌نامه به همت گروه آمار و مهندسی اطلاعات این معاونت، شامل اطلاعات آماری سال 1395 کلیه بخش‎های تابعه شهرداری قزوین اعم از «معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها، ادارات و مؤسسات» بوده که در 11فصل و 254صفحه به شمارگان 150جلد چاپ و توزیع شد.

اصغری خاطرنشان کرد: این آمارنامه در دو نسخه چاپی و الکترونیکی منتشر شده است که نسخه الکترونیکی آن در پرتال معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌انسانی شهرداری قزوین به آدرس  Pd.Qazvin.irقابل دریافت می‌باشد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرمایه شهرداری معاون قزوین برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۵۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تهران از پاریس حتما تمیزتر است، گفت: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم از ۸۰۰ نفر از پاکبانان پایتخت به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع خبرنگاران، گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت، تأکید کرد: سامانه‌ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که شکایت‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، یکی از مشکلات شهرداری در حوزه جمع آوری پسماند مدل ماشین آلات جمع آوری پسماند در شهر بود، بطوریکه معدل مدل ماشین آلات پسماند از مدل ۹۱ تا پایان اردیبهشت سال جاری به مدل سال ۱۴۰۰ می‌رسد.

تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت

وی اظهار کرد: همچنین کف حقوق پاکبانان از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده است که قطعا این موضوعات اثر خود را در کف خیابان و نظافت شهر خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین