Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@23:55:26 GMT

منشا، علیپور را آقای گل کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۸۶۲۶۲

منشا، علیپور را آقای گل کرد

ورزش > لیگ برتر - منشا در این فصل تاثیر پررنگی روی گل‌های علیپور گذاشته و آقای گل لیگ، بعد از رفتن طارمی فقط زمانی که با گادوین منشا در خط حمله باشد می‌تواند دروازه حریف را باز کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ گلزنی و درخشش علی علیپور در ترکیب پرسپولیس، ارتباط عجیبی با حضور گادوین منشا در زمین دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زدن ۱۸ گل و گرفتن آقای گلی، علی علیپور را به جانشین موفق طارمی در پرسپولیس تبدیل کرد اما نقش منشا، هیچوقت به اندازه او به چشم نیامد. بازیکنی که بر خلاف فصل قبل، کم گل می‌زند و هفته‌هاست نیمکت نشین شده اما آمار نشان می‌دهد نبود او در زمین، روی آمار علیپور تاثیر فاحشی می‌گذارد.

از زمان محرومیت طارمی، علیپور و منشا در ۱۶ بازی لیگ برتر خط حمله پرسپولیس را تشکیل دادند. زوجی که حاصل آن، ۱۶ گل برای علیپور بود. منشا زمانی که بازیکن فیکس پرسپولیس محسوب می‌شد، فقط در یک بازی مقابل نفت تهران به زمین نرفت و علیپور نتوانست گل بزند. بعد از نیمکت نشینی او هم علیپور، ۳ بازی بدون منشا به زمین رفت و هیچ گلی نزد. تنها گل علیپور در بازی‌های اخیر لیگ برتر، مربوط به بازی با سایپاست که در کنار منشا بازی می‌کرد. آمار علیپور با منشا، یک گل در هر مسابقه و بدون منشا، صفر گل در تمام مسابقات است.

در لیگ قهرمانان آسیا هم علی علیپور، دو گل از سه گلش را زمانی زده که منشا را در کنارش داشته است و بدون او، فقط یک بار توانست دروازه الوصل را از روی نقطه پنالتی باز کند. موضوعی که نشان می‌دهد شاید منشا این فصل آمار خوبی در گلزنی نداشته، اما تاثیر پررنگی روی گل‌های علیپور گذاشته و آقای گل لیگ، بعد از رفتن طارمی فقط زمانی که با گادوین منشا در خط حمله باشد می‌تواند دروازه حریف را باز کند.


256 43

 

کلید واژه‌ها : علی علیپور - گادوین منشا - باشگاه پرسپولیس -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی علیپور گادوین منشا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۸۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور

رویارویی آبی‌های پایتخت و پرشورهای تبریز از جایگاه ویژه‌ای در فوتبال ایران برخوردار است که در ادامه نگاهی به آمار بازی این دو تیم خواهیم انداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، دو تیم فوتبال تراکتور و استقلال طی تقابلی از هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۰۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام (ره) به دیدار هم خواهند رفت.

تقابل این دو تیم جزو دیدنی‌ترین جدال‌های فوتبالی چند سال اخیر در لیگ‌برتر بوده است.

آبی‌های پایتخت و پرشورهای تبریز در طول تاریخ ۵۵ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۲۷ بازی با برتری استقلال به پایان رسیده و تراکتور نیز در ۱۴ مسابقه پیروز بوده‌اند؛ ۱۴ دیدار از رویارویی‌های استقلال و تراکتور نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

در مجموع این بازی‌ها ۱۴۹ گل بین دو تیم رد و بدل شده که ۹۱ گل سهم استقلال و ۵۸ گل سهم تراکتوری‌ها بوده است.

۳۱ بازی در چارچوب لیگ‌برتر برگزار شده که ۱۳ بازی را استقلال برده، ۱۰ مسابقه را تراکتور و هشت بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های لیگ‌برتری استقلال و تراکتور ۸۲ توپ از خط دروازه هر دو تیم عبور کرده که ۴۲ گل از آن استقلال و ۳۵ گل سهم تبریزی‌ها بوده است.

در طول تاریخ نیز این دو تیم در هفت ورزشگاه کشور رو در روی همدیگر قرار گرفتند که سهم ورزشگاه آزادی تهران ۲۵ بازی، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز ۱۴ بازی، ورزشگاه تختی تبریز (باغشمال) ۹ بازی، ورزشگاه شهید شیرودی تهران دو بازی، ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز دو بازی و ورزشگاه‌های تختی تهران، ۲۲ بهمن اصفهان و امام رضا مشهد، هرکدام یک بازی بوده است.

کد خبر 749082

دیگر خبرها

  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • نگاهی به آمار بازی جذاب؛آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار»
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی