Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس از افتتاح و آغاز به کار بیش از ۲۶۲ میلیارد تومان پروژه بنیاد مسکن در استان فارس همزمان با آغاز دهه حساب ۱۰۰ در سال ۹۷ خبر داد. ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ استانها فارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، عطا‌الله زمانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه همزمان با آغاز دهه حساب 100 بیش از 262 میلیارد تومان پروژه مختلف بنیاد مسکن در حوزه روستایی و شهری در استان فارس افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود، اظهار داشت: اجرای طرح هادی در 32 روستا، اهدا سند مالکیت در روستاهای 3 شهرستان شیراز، فراشبند و زرین‌دشت از جمله برنامه‌های این دهه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه افتتاح 560 واحد مسکونی شهری و کلنگ‌زنی 66 واحد مسکونی دیگر با اعتبار بیش از 26 میلیارد تومان از جمله پروژه‌های بنیاد مسکن  فارس در دهه حساب است، افزود: افتتاح پروژه 408 واحدی مرودشت، 102 واحدی سلطان‌آباد شیراز، 30 واحدی نارنجستان داراب، 30 واحدی امام سجاد داراب، 36 واحدی گلستان شیراز و 20 واحدی خنج از جمله این پروژه‌ها است.

زمانی با بیان اینکه در استان فارس 2376 روستای بالای 25 خانوار وجود دارد که در سال 96 همه این روستاها دارای طرح هادی شده است، گفت: سال گذشته در بیش از 1000 روستای استان عملیات اجرایی طرح هادی با هزینه‌کرد 70 میلیارد تومان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 264 هزار جلد سند روستایی در استان فارس صادر شده که در واقع شامل 63.7 درصد املاک روستایی استان می‌‌شود و در شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز تاکنون 23 هزار و 900 جلد سند صادر شده است، عنوان کرد: امسال نیز 3 هزار جلد سند روستایی و 4400 جلد سند شهری در استان فارس صادر می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس با بیان اینکه تاکنون 89 هزار و 500 قطعه زمین به روستاییان واگذار شده و 21.5 درصد خانوارهای روستایی از خدمات واگذاری زمین بهره‌مند شده‌اند، گفت: در سال 97 نیز 2 هزار قطعه زمین به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به مقاوم‌سازی 225 هزار و 264 واحد مسکونی روستایی استان فارس که معادل 54 درصد واحدهای روستایی استان است، خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما در سال 97 مقاوم‌سازی 14 هزار و 800 واحد روستایی است اما هنوز سهمیه امسال ابلاغ نشده است.

زمانی با بیان اینکه تاکنون 27 هزار و 500 واحد مسکن مهر که شامل 92 درصد کل واحدهای مورد تعهد بنیاد مسکن استان فارس می‌شود تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است، اظهار داشت: 8 درصد باقی‌مانده نیز مربوط به تعاونی‌های مسکن است که به دلیل عدم تامین آورده متقاضی هنوز تکمیل نشده است.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در اطراف شهرهای بزرگ از سال 85 بنیاد مسکن به ساخت مسکن شهری ورود کرده است، گفت: یکی از پروژه‌های ساخت مسکن شهری پروژه 492 واحدی نشاط است که تمام خدمات و امکانات مثل سالن ورزشی، مسجد، فضای آموزشی و اداری در آن پیش‌بینی شده است و ظرفیت این پروژه 36 هکتاری ساخت 1500 واحد مسکن شهری است که در فاز نخست 492 واحد آن در حال ساخت است.

انتهای پیام/م

R41382/P1486/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌اعلام برنامه‌های دهه کرامت در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: امسال دهه کرامت در بازه زمانی ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت مصادف با یکم تا یازدهم ذی‌القعده برگزار می‌شود که ابتدای آن ولادت حضرت معصومه (س)، اواسط آن بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) و انتهای آن سالروز ولادت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) است.
حجت‌الاسلام حسین ملک مکان از برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در بیش از ۱۲۰ نقطه شهر و روستا استان فارس خبر داد و افزود: رونمای از سند راهبردی شیراز در حرم امین ولایت ، برگزاری  جشن در مناطق مختلف شیراز ، برپایی جشن‌های مادر دختری، برگزاری پیاده‌روی‌های خانوادگی، حرکت دسته جمعی دختران از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه، ۲۰ اردیبهشت‌ به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ، اجتماع دختران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با سخنرانی حجت‌الاسلام شهاب مرادی و مولودی‌خوانی مهدی سلحشور از مهم‌ترین این برنامه هاست.
وی با بیان اینکه در ۴۰ نقطه شیراز نیز جشن‌های دهه کرامت برگزار خواهد شد، گفت: در مساجد جشن‌های دهه کرامت به صورت محله‌ای اجرا می‌شوند.
ملک مکان افزود:  همچنین چندین جشن در شیراز همراه با برنامه‌های متنوع و شاد در محلاتی، چون ارگ کریم خان زند، شهر صدرا، شمال غرب شیراز (گلستان)، عفیف‌آباد، گذر حافظ و ورزشگاه شهید دستغیب برپا می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اعلام کرد: در ۳۷ شهرستان استان فارس جشن‌های دهه کرامت همراه با برنامه‌ای متنوّع و شاد، مسابقات ورزشی، فرهنگی، کتابخوانی و پیاده‌روی‌های شاد خانوادگی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ‌اعلام برنامه‌های دهه کرامت در فارس
  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه