Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@03:29:35 GMT

حادثه درکمین شارژ غیراستاندارد پیک نیک با سیلندر گاز

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۶۱۶۰

حادثه درکمین شارژ غیراستاندارد پیک نیک با سیلندر گاز

دراین مطلب آمده است: بوی گاز در فضا پیچیده و مردی در حال پر کردن پیک نیک با استفاده از سیلندر گاز مایع است. کمی آن طرف تر هم سیلندرهای دیگری دیده می شود که بر چهار پایه به صورت وارونه قرار گرفته است تا برای پر کردن پیک نیک مورد استفاده قرار گیرد. پر کردن پیک نیک با سیلندر گاز مایع اقدامی است که همواره در زاهدان دیده می شود، این اقدام اگر چه در نقاط مختلف شهر انجام می شود اما در خیابان های حاشیه شهر بیشتر است به طوری که در حاشیه بولوار رسالت زاهدان سیلندرهای گاز مایع 11 و 50 کیلوگرمی به صورت وارونه بر روی چهارپایه هایی قرار گرفته است و پیک نیک ها با آن ها پر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگام پر کردن پیک نیک گاز در فضا متصاعد می شود و هر آن ممکن است جرقه ای سبب ایجاد آتش سوزی شود. در حالی که این اقدام حادثه آور سالیان سال است در زاهدان انجام می شود اما گویا نظارت چندانی بر آن نیست. گاهی بسیاری از افراد در مواقع ضروری به جای مراجعه به پیک نیک پر کنی مجاز با استفاده از سیلندرهای 11 کیلوگرمی در خانه خود این کار را انجام می دهند که بسیار خطرناک است. گاهی شارژ بیش از اندازه پیک نیک، سبب افزایش تراکم گاز در محیط در بسته می شود و احتمال انفجار را افزایش می‌دهد.
8006**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال آتش سوزی گاز پیک سیلندر نیک موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۶۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر بجستان گفت: در پی واژگونی یک دستگاه خودروی سواری رانا در کیلومتر ۳ جاده روستای مزار، امدادگران از پایگاه امداد و نجات شهید مرتضی فرقانی شهرستان بجستان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مهدی قاسمی افزود: این حادثه که ساعت ۱۰:۳۰ امروز رخ داد، یک مصدوم داشت که پس از انجام عملیات رهاسازی با همکاری آتش نشانان تحویل عوامل اورژانس و به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شد اما با وجود انجام عملیات احیا، این جوان ۲۱ ساله جان خود را از دست داد.

دیگر خبرها

  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • مسئولان باید در برابر سوژه‌سازی‌ها کار اقناعی انجام دهند
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • شارژ مجدد باتری پهپادها در حین پرواز / طول عمر پهپادها با سلول‌های خورشیدی پروسکایت
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • آغاز ثبت‌نام طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی برقی کرمان موتور
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟