Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-08@03:16:24 GMT

ارائه برنامه‌‌های مؤسسه مهد قرآن در سال 97

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۶۳۷۳

ارائه برنامه‌‌های مؤسسه مهد قرآن در سال 97

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مؤسسه مهد قرآن؛ سیدمحمود چاوشی، مدیر مؤسسه مهد قرآن با تبریک سال نو و تقارن آن با ایام مبارک و نورانی ماه رجب از نوروز به‌عنوان نماد نوآوری، طراوت و نشاط یاد کرد و به تشریح اولویت‌های برنامه‌ای سال 1397 این مؤسسه پرداخت.
وی طی خطاب به مدیران مهد قرآن دفاتر استان‌ها و کانون‌های شعب شهرستان‌های سراسر کشور، حرکت رو به جلو و هدفمند در امر آموزش جامع قرآن، تشکیل کلاس‌های حفظ ویژه، اخذ آزمون‌های جزء و دوره‌ای، اقدامات برای ثبت قانونی و استقلال شعب در امور مالی، پشتیبانی، خوداتکایی و توسعه‌ای را با تبعیت از اساسنامه و دستورالعمل‌های دفتر مرکزی مورد تأکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چاوشی هم‌افزایی، تلاش و تعامل مدیران برای برگزاری مرحله استانی و کشوری دهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر «ترنم وحی» ویژه حافظان قرآن از سراسر کشور را تراز و شاخص فعالیت‌های مدیران، اساتید، مربیان و خادمان این مؤسسه برای معرفی نخبگان قرآنی(حافظان کل) به جامعه دانست و گفت: علی‌رغم مشکلات فراوان بودجه‌ای و مالی امیدوارم سالی با نشاط و پر خیر و برکت در رشد و شکوفایی حافظان قرآن داشته باشیم.
مدیر مؤسسه مهد قرآن در ادامه با اشاره به عدم بودجه دولتی و دیگر منابع مالی، حمایت مالی خیّران را برای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی جامعه و تحقق اوامر رهبر فرزانه انقلاب برای تربیت 10 میلیون حافظ قرآن را ضروری دانست و افزود: با توجه به گستردگی مخاطبان(حافظان قرآن) عضو مؤسسه مهد قرآن در 23 استان و 150 شهرستان کشور مدیران مهد قرآن دفاتر استان‌ها و کانون شعب شهرستان‌ها با انجام برنامه‌ریزی‌های کوتاه و بلند مدت، اجرای ایده‌های نوین، توجه به اولویت برنامه‌های آموزشی تعامل با مراکز فرهنگی و قرآنی استان و شهرستان مربوطه را در دستور کار خود قرار دهند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: گروه همخوانی قرآن مدرسه علمیه دارالسلام به منظور انس بیشتر مخاطبان با آیات قرآن و آشنایی با مفاهیم بلند آن و ورود این کتاب آسمانی به عرصه‌های مختلف زندگی از سال ۹۶ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

وی با بیان اینکه این گروه ۲۲۰ نفره همگی از طلاب نوجوان و جوان هستند که آیات کلام الله مجید را همخوانی کردند، ادامه داد: این برنامه پیرو تاکید معاون محترم امور عمرانی استاندار و دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، با مشارکت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان برنامه ریزی و اجرایی شد.

این مسئول گفت: این گروه به مدت ۲ روز در قزوین اقامت داشتند و در تعدادی از بنا‌های تاریخی شهر قزوین شامل دولتخانه صفوی، آستان مقدس امامزاده‌حسین (ع) و گلزار شهدای قزوین، کاروانسرای سعدالسلطنه، مسجدالنبی (ع)، حسینیه امینی‌ها و مدرسه علمیه صالحیه برنامه خود را تولید و ضبط کردند.

خزائلی به پخش این برنامه قبل از اذان مغرب از شبکه یک سیما اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۸ اثر فاخر تلویزیونی از این گروه تولید و در شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش شده که مورد توجه و تقدیر مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • مردم نمی‌دانند در چه حوزه‌هایی وقف کنند