Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:46:06 GMT

تعمیرکنندگان موبایل مخاطب خاصِ «عصر صبا» شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۷۰۹۱

تعمیرکنندگان موبایل مخاطب خاصِ «عصر صبا» شدند

برنامه زنده «عصر صبا» شغل تعمیرات موبایل را به همراه آیتم های شاد و طنز برای مخاطبان معرفی می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، جُنگ شاد «عصر صبا» روز دوشنبه ۲۰ فروردین با پرداختن به شغل تعمیرات موبایل، لحظه های خوشی را برای مخاطبان فراهم می کند.

این برنامه به تهیه کنندگی عباس پیری، نویسندگی و گزارشگری نیما نعمتی‎زاده، با اجرای نازنین مهیمنی و امیر زنده دلان به صورت زنده و مستقیم روی موج اف ام ردیف ۱۰۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

سجاد کلبادی نژاد، ملیکا طاهری، نیما نعمتی زاده و حسین قدیمی آیتم سازان «عصرصبا» هستند.

«عصر صبا» برنامه ای از گروه طنز و سرگرمی رادیو صباست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه با هدف شادی آفرینی به معرفی مشاغل مختلف در قالب بخش هایی شاد و طنز می پردازد.

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو رادیو صبا موبایل تئاتر ایران حضور هنر ایران در جهان سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر فیلم سینمایی سینمای آمریکا موسیقی ایرانی سینمای مستند بازیگر سینما سریال ایرانی کنسرت موسیقی سیدرضا میرکریمی برنامه تلویزیونی انیمیشن درگذشت چهره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک روز سه شنبه ۴ ازدیبهشت ماه در استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو آغاز شد و تا ۲۹ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
از شبکه رادیویی فرهنگ محمد رضا حاج حیدری برای برنامه «سرزمین من» در بخش برنامه‌های مستمر ترکیبی همچنین نویسندگی و برنامه «بیا حرف بزنیم» به تهیه کنندگی مریم یوسفی پور در بخش برنامه‌های مستمر تولید محتوایی مردمی و «شیما اهدایی وند» برای صدابرداری برنامه «بیا حرف بزنیم» نامزد دریافت این جایزه بودند.

دیگر خبرها

  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • گفت‌وگو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • گفت و گو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • برنامه «پل مدیریت» از رادیو تهران
  • برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم