Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-29@16:48:08 GMT

فرصت دوباره برای بازگرداندن خادم به کشتی

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۸۹۳۳

رویداد۲۴-مجمع فدراسیون کشتی فرصت دوباره ای را برای بازگشت رییس مستعفی به این فدراسیون تعیین کرد. دومین مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی امروز برای تعیین تکلیف نهایی استعفای رسول خادم و بازگشت یا عدم بازگشت او با حضور محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش در آکادمی ملی المپیک تشکیل شد.

در حالی که رسول خادم در این مجمع حاضر نبود، اعضا بار دیگر مخالفت خود را با استعفای او اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای مجمع در نامه ای به وزیر ورزش به رسول خادم تکلیف کردند که به فدراسیون برگردد و نام گزینه ای برای سرپرستی مطرح نشد.

با این حال محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش که بارها در طول مجمع از بلاتکلیفی ادامه دار کشتی انتقاد کرد، در پایان نتیجه جلسه امروز را اینطور تشریح کرد: «به احترام نظر مجمع فدراسیون کشتی تا روز یکشنبه ۲۶ فروردین منتظر بازگشت رسول خواهیم بود و انشاالله آقای خادم بازگردد. چنانچه ایشان حضور پیدا نکرد، مطابق نظر مجمع بنی تمیم قانونا به عنوان سرپرست فدراسیون از وزارت ورزش حکم خواهد گرفت و کشتی از بلاتکلیفی خارج می شود و سرپرست ضمن اداره امور کشتی بلافاصله مقدمات برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون کشتی را مهیا می کند. امشب به خادم زنگ می زنم و امیدوارم آقای خادم به احترام نظر مجمع بازگردد و کارش را شروع کند و ورزش کشور از حضورشان بهره ببرد.»

حمید بنی تمیم که حالا نامش به عنوان گزینه احتمالی سرپرستی فدراسیون مطرح شده، در این باره می گوید: « امروز تمام اعضای مجمع متفق‌القول خادم را مکلف به بازگشت به فدراسیون کردند و امیدواریم این اتفاق هر چه سریعتر رخ دهد. امیدواریم این اتفاق هر چه سریعتر رخ دهد از طرفی در اساسنامه به صراحت اعلام شده است که نایب رئیس در صورت غیاب رئیس فدراسیون تا سه ماه می‌تواند وظایف او را انجام داد.»

باید دید با توجه به مهلت 6 روزه جدید و بلاتکلیفی فدراسیون که بیش از 40 روز به طول انجامیده، رسول خادم حاضر به بازگشت می شود یا خیر.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

محمدعلی گرایی ‌به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ با درخواست کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن 82 کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی