Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:45:42 GMT

استقلال با قربانی یا بدون مهاجم؟

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۹۹۹۱۴۷

سرمربی استقلال برای بازی با گسترش فولاد با یک انتخاب مهم روبرو است.

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر به دلیل فرصت سوزی های علی قربانی در بازی با نفت تهران ترجیح داد در بازی با الریان و سیاه جامگان تیمش را بدون مهاجم تخصصی وارد زمین کند و این تیم در این دو بازی از فرشید اسماعیلی در پست مهاجم استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بازی با الریان سیستم شفر کاملا جواب داد و استقلال بدون مهاجم 2 گل به الریان زد اما در بازی با سیاه جامگان تاکتیک او جواب نداد و علی قربانی حدود دقیقه 30 بازی وارد زمین شد.


علی قربانی در بازی با سیاه جامگان دو گل زد تا موقتا به انتقادها پاسخ بدهد اما حالا شفر باید برای بازی با گسترش فولاد در هفته بیست و هشتم لیگ برتر سیستم تیمش را انتخاب کند. 


در روزی که بعید است مامه تیام از ابتدا در ترکیب استقلال بازی کند، شفر می تواند در این بازی علی قربانی را وارد زمین کند تا تیمش مهاجم هدف داشته باشد یا استقلال مثل دو بازی قبلی با 4 هافبک هجومی وارد زمین شود تا این تیم بتواند با استفاده از دودندگی بالا 3 امتیاز حساس بازی با گسترش فولاد را کسب کند.

 

 


عکس: رضا سعیدی پور

استقلال تهران علی قربانی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۹۹۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم

به گزارش خبرنگار مهر امید نورافکن پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس تهران گفت: بازی خوبی انجام دادیم و حتی می توانستیم برنده هم از زمین خارج شویم اما شرایط به گونه ای شد که بازی با تساوی به پایان رسید و این استقلال بود که صدرنشینی اش با این تساوی ادامه پیدا کرد.

وی در خصوص اینکه گفته می شود بازیکنان سپاهان وقت کشی می کردند گفت: چنین چیزی صحت ندارد. وقتی بازیکنی دچار مصدومیت می شود طبیعی است که باید بازی را نگهداشت اما این صجبت ها اصلا درست نیست چون ما تلاش می کردیم که برنده از زمین خارج شویم.

وی گفت: باید از استقلال و پرسپولیس حمایت کرد چون تیم های صاحب نام فوتبال کشورمان هستند ولی بعد از آنها سپاهان تیم بزرگی است که طرفداران بی شماری دارد و باید از این تیم هم حمایت کرد.

نورافکن در خصوص استوری هایی که می گذارد و از او ایراد می گیرند گفت: من هر کاری بکنم یک عده از من ایراد می گیرند. بنابراین تمرکزم بر روی تمرین و موفقیت سپاهان است البته ما در چند بازی امتیاز از دست دادیم و این شرایط را برای ما سخت کرد اما تلاش می کنیم تا در بازی های آینده جبران کرده تا خود را به صدرجدول نزدیک تر کنیم.

کد خبر 6094725

دیگر خبرها

  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز