Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عزیز فیلی روز دوشنبه در نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: پد هلیکوپتر، پارکینگ و سیستم فاضلاب از مهمترین مشکلات بیمارستان شهید جلیل یاسوج بوده و تا زمانی که این سه مشکل رفع نشوند اجازه بهره برداری از این بیمارستان داده نخواهد شد.
وی افزود: لازم است هر چه سریع‌تر این مشکلات برطرف شده تا زمینه بهره برداری از بیمارستان شهید جلیل به زودی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیلی بیان کرد: با امکان پذیری تخلیه فاضلاب شیمیایی و عفونی بیمارستان شهید جلیل یاسوج به شبکه فاضلاب این شهر، بسته مناسب پیش تصفیه با استفاده از تکنولوژی روز در حجم‌های مشخص قابلیت طرح و اجرا دارد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پد هلیکوپتر و پارکینگ این بیمارستان همچنین بررسی و جانمایی شده و به صورت طبقاتی در دستور کار قرار خواهند گرفت.
مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: هم اینک دفع فاضلاب 2 بیمارستان شهید بهشتی یاسوج و امام سجاد این شهر غیر استاندارد است.
سید اسدالله هاشمی افزود: درصورت مشاهده هرگونه آلودگی زیست محیطی در دفع فاضلاب شهید جلیل یاسوج نیز به جد با خاطیان برخورد خواهد شد.
بیمارستان درمانی و آموزشی 274 تختخوابی یاسوج از مصوبات سفر رئیس‌جمهوری و اعضای هیأت دولت نهم در سال 1385 بوده که در زمینی به مساحت سه هکتار و با زیربنای 25 هزار مترمربع در حال ساخت است.
این بیمارستان پیشرفت فیزیکی بیش از 95 درصدی داشته و پیش‌بینی می‌شود در ماه های آینده به بهره‌برداری برسد.
این بیمارستان دارای هشت طبقه بوده و تاکنون اعتباری افزون بر 520 میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه شده و اعتبار موردنیاز برای تکمیل این طرح نیز 200 میلیارد ریال است.
امکانات تخصصی و فوق تخصصی پیش‌بینی شده در این بیمارستان شامل رادیولوژی، ماموگرافی، سونوگرافی، سی.تی اسکن، آزمایشگاه، سی.سی.یو و آی.سی.یو است.
9868/6110
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال استاندار کهگیلویه و بویراحمد استاندارد دولت نهم شهید بهشتی کهگیلویه و بویراحمد موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از تکمیل پروژه عمرانی احداث پل صاحب روضات خبر داد و گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اصغر کشاورزراد اظهار کرد: مدت زمان قرارداد برای اجرای پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح صاحب روضات ۸ ماه تعیین شده بود که با کار جهادی و همت دست‌اندرکاران، این پروژه عمرانی در مدت پنج ماه احداث و آماده بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به بعضی از اطلاعات فنی این پروژه افزود: این پل ۳۲ متر در ۳۰ متر شامل دو خط رفت و برگشت است، همچنین ۱۱۴ عدد تیر پیش ساخته، ۲ عدد کوله هر کدام به‌طول ۳۰ متر، ۷ عدد ستون در محور وسط به ارتفاع هر یک ۶ متر، ۱۶۰۰ مترمکعب بتن ریزی و ۴۰۰ تن آرماتوربندی در آن استفاده شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به مزایای احداث پل صاحب روضات گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود و با اعتباری ۶۰ میلیارد تومانی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 750678

دیگر خبرها

  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • ضرورت تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • لزوم تکمیل طرح مدرن فاضلاب شهری هشترود
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • مزارع کشاورزی که با فاضلاب خام و پساب آبیاری شوند، معدوم خواهند شد/چرخه تصفیه خانه‌ها باید تکمیل شود
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • امحاء کشت محصولات کشاورزی با آب‌های غیرمتعارف در شیراز
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است