Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-02@02:10:41 GMT

ماجرای «حصر آشغالی» و پیام مینو خالقی به ضرغامی

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۰۴۵۲

صراط:

عزت الله ضرغامی رییس سابق صداوسیما با مینو خالقی منتخب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی که به دلیل رد صلاحیت پس از انتخاب توسط شورای نگهبان به مجلس راه پیدا نکرد، دیدار کرد.

ضرغامی درباره این دیدار نوشت: یادداشت «حصر آشغالی» در فضای مجازی، باعث شد تا سرکار خانم مینو خالقی با ارسال پیام کتبی به صفحه‌ام، پیشنهاد ملاقات و گفت‌وگوی بیشتر درخصوص «محیط زیست» را مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره این دیدار در کانال تلگرامی خود نوشت: فکر نمی‌کردم پس از کدورت‌های انتخاباتی در اصفهان برای ایشان دل و دماغی مانده باشد. از روحیه و انگیزه بالای ایشان در عرصه خدمات اجتماعی خوشم آمد و او را تحسین کردم. محورهایی چون تولید زباله، جمع‌آوری محیطی، مسأله بازیافت و خطرات پلاستیک و تخریب گسترده محیط زیست و استفاده از ظرفیت‌های موجود و مزیت‌های نسبی‌مان مورد بحث و جمع‌بندی قرار گرفت.

ضرغامی با بیان اینکه پیشنهاد او را در مورد پیوستن به چالش (کمپین) بی‌زباله پذیرفتم گفت: آنچه که در مورد دیدگاه‌های سیاسی افراد در رسانه‌ها می‌بینیم با واقعیت آدم‌ها خیلی متفاوت است. وجوه مشترکمان فراوان‌تر از برخی اختلاف‌نظرهای سیاسی است. آن را دریابیم و در جهت خدمت بیشتر به مردم به کار گیریم.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟

آفتاب‌‌نیوز :

تراکتور – استقلال در حالی برگزار کننده یکی از دیدار‌های مهم و حساس هفته بیست و پنجم خواهند بود که تیم تراکتور شانس قهرمانی اش کم شده است و بیشتر برای دفاع از اعتبار خود به میدان می‌آید، اما استقلال در صدر جدول است و برای تدوام صدرنشینی نیازمند کسب سه امتیاز این دیدار است.

تیم تراکتور قادر به استفاده از بازیکنانی، چون سید محمد حسینی، محمد قنبری و محمد آقاجانپور به دلیل مصدومیت نیست. بازیکنانی که غالبا شاهد حضور آن‌ها در ترکیب ثابت تراکتور نبودیم و بیشتر به عنوان بازیکن جایگزین به میدان می‌آمدند.

اما استقلال غایبان مهم تری دارد. حسین حسینی کاپیتان و دروازه بان استقلال با رای کمیته انضباطی نمی‌تواند در این بازی به میدان بیاید. علاوه بر مهدی مهدی پور که فصل را از دست داده رافائل سیلوا هم به دلیل مصدومیت دور از ترکیب استقلال خواهد بود و بازگشت آرمین سهرابیان به ترکیب استقلال هم هنوز مشخص نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
  • اتحادیه اروپا در هیچ حوزه سیاسی درست عمل نکرده است
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • در حمله به اسرائیل، از لایه پدافندی ناتو عبور کردیم 
  • مهمترین دغدغه‌های معلمان نمونه کشور در دیدار با رهبری
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند