Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@06:03:40 GMT

نشانه‌هایی از ورود بحران آب به تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۲۱۵۱

رویداد۲۴-سال گذشته با سرما زدگی محصولات میوه در شمال کشور رو به رو شدیم و بخش زیادی از میوه‌ها به بازار نرسید اما همراهی دستگاه‌ها و برنامه‌ریزی ها موجب شد تا هم میوه خوب در بازار تأمین شد و هم کشاورزان زیان ندیدند.

استاندار تهران با اشاره به کمبود منابع آبی با توجه به کاهش بارش‌ها گفت: امسال با مشکلاتی به دلیل کمبود بارش‌ها مواجه هستیم و لازم است تا کشاورزان را به کشت محصولاتی با نیاز کمتر به آب ترغیب کنیم و در این راه فکر، همراهی همه دستگاه‌ها و همدلی در شرایط بحرانی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین مقیمی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان تهران با تقدیر از اقدامات دستگاه‌های استان در تنظیم بازارشب عید گفت: تنظیم بازار در ایام پایانی سال گذشته در شرایطی انجام شد که تعداد زیادی از تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ با مشکل آنفولانزا مواجه بودند اما در سطح کشور و استان تهران با برنامه ریزی صحیح موضوعات مدیریت شد.

وی افزود: سال گذشته با سرما زدگی محصولات میوه در شمال کشور رو به رو شدیم و بخش زیادی از میوه‌ها به بازار نرسید اما همراهی دستگاه‌ها و برنامه‌ریزی ها موجب شد تا هم میوه خوب در بازار تأمین شد و هم کشاورزان زیان ندیدند.

استاندار تهران به همراهی خوب و اثرگذار شهرداری با دولت در تأمین و توزیع اقلام تنظیم بازار شب عید نیز اشاره کرد.

مقیمی گفت: امسال با مشکلاتی به دلیل کمبود بارش ها مواجه هستیم و لازم است تا کشاورزان را به کشت محصولاتی با نیاز کمتر به آب ترغیب کنیم و در این راه فکر،همراهی همه دستگاه ها و همدلی در شرایط بحرانی ضروری است.

همچنین در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در بخش تأمین و توزیع میوه تنظیم بازار در ایام پایانی سال ٩٦ و نوروز ٩٧ از سوی مدیرکل جهادکشاورزی استان ارائه شد.

ذوالفقاری با بیان اینکه امسال با کمترین میزان ضایعات و هدر رفت میوه در ایام تنظیم بازار شب عید مواجه بودیم عنوان کرد: در تأمین مایحتاج شب عید در اقلام برنج،مرغ و تخم مرغ به خوبی اقدام شد و ٩ هزار تن برنج ذخیره سازی شد که از این میزان با ٤١٥٠ تن برنج نیاز استان تأمین شد و ٦٠٠ تن مرغ گرم ، دو هزار تن مرغ منجمد ، ٣٧٠ تن گوشت گوساله و ٢٨٠٠ تن گوشت گوسفند ذخیره و توزیع شد.

ذوالفقاری در ادامه ارائه این گزارش گفت: در ایام پایانی سال ٩٦ و نوروز ٩٧ ، حدود دو هزار تن سیب تا قیمت ٢٧٠٠ تومان و چهار هزار تن پرتقال تا ١٨٠٠ تومان به قیمت تنظیم بازار در این ایام تأمین و ذخیره سازی شد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری اظهار کرد: به منظور کنترل و ثبات بازار و رفاه شهروندان تاکنون 1.5 تن گوشت منجمد گوسفندی تنظیم بازاری با قیمت مصوب تنظیم بازار در شهرستان بهشهر توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر تصریح کرد: یکی از ابزارهای مؤثر در کنترل قیمت، تزریق کالاهای اساسی با نرخ مناسب در سطح فروشگاه‌ هاست.

وی در خاتمه یادآور شد: 26 تن مرغ منجمد و 8 تن گوشت قرمز گوساله منجمد نیز قبلا به شهروندان بهشهری توزیع شد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ورود واگن های جدید مترو به کشور
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/ وزیر کشور: «زمان می برد اما می رسند»
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/برای ورود واگن‌ها عقب ماندگی نداریم
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • این میوه را حتما قبل از خواب بخورید