Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 محمدرضا داورزنی در پایان مجمع فدراسیون کشتی درباره تصمیمات اتخاذشده در این مجمع گفت: با توجه به اینکه حدود ۴۵-۴۰ روز قبل خادم استعفا کرد و مجمع فوق‌العاده برگزار شد، یک ماه برای بازگشت به وی فرصت داده شد. با توجه به اینکه کشتی یکی از رشته‌هایی است که مردم انتظار به‌حق بالایی از آن دارند و نتایج آن همواره موردتوجه جامعه بوده است، این رشته برای ما نیز اهمیت بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فضایی که در این مدت ایجاد شده بود و به بی‌ثباتی دامن می‌زد، آینده کشتی را مبهم کرده بود. وزارت ورزش به عنوان پاسخگو در این بخش باید تعیین تکلیف می‌کرد که با درخواست اعضای مجمع امروز تشکیل جلسه دادیم. نظرات اعضا را شنیدیم و برخی اعضای هیئت‌ها چراغ سبزهایی را دیده بودند که شاید زمینه بازگشت خادم باشد و آنها خواستار این شدند تا مجمع به خادم تکلیف کند که برگردد و کارش را انجام دهد.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: با توجه به اینکه در این مدت از فعالیت‌های تمام فدراسیون‌ها به خصوص کشتی حمایت داشته‌ایم، به همین دلیل بر حسب وظیفه‌ای که داریم باید تکلیف فدراسیون روشن می‌شد چون فدراسیون نمی‌تواند بدون رئیس باشد، هرچند که رئیس فدراسیون به نایب‌رئیس خود تفویض اختیار کرده باشد ولی این نافی مسئولیت رئیس نیست و اوست که باید پاسخگو باشد. اعضای مجمع هم درخواست کردند با توجه به عیدی که پیش رو داریم، تا یکشنبه به آنها برای مذاکره مجدد با خادم مهلت داده شود.

داورزنی در پاسخ به این سؤال که برخی معتقد هستند وزارت ورزش مخالف بازگشت خادم است و همین موضوع او را مردد کرده است، گفت: به چه دلیلی؟ مسئولیت فدراسیون‌ها با وزارت ورزش است و هر اتفاقی که در ورزش رخ دهد وزیر ورزش باید پاسخگو باشد، به همین دلیل وزارتخانه باید نظارت داشته باشد. اخیراً دوستان در سازمان بازرسی این انتظار را داشتند تا وضعیت کشتی تعیین تکلیف شود. ما هم طبق آیین‌نامه‌ها و اساسنامه فدراسیون تلاش کردیم این وظیفه را به نحو احسن انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که برخی اعضای مجمع فدراسیون مدعی عدم حمایت لازم از سوی وزارت ورزش هستند، گفت: بیشترین حمایتی که در این مدت از یک رشته ورزشی از فدراسیون‌ها شده، مربوط به کشتی بوده است. صد درصد منابعی که بر اساس تفاهم‌نامه با فدراسیون امضا کرده بودیم، پرداخت کرده‌ایم. تمام میزبانی‌ها و اتفاقاتی که در استان‌ها رخ داده است،‌با پیگیری وزارت ورزش و شخص وزیر بوده است. تمام تلاش ما این است که فدراسیون‌ها ابزار لازم را برای فعالیت داشته باشند و تیم‌هایشان مشکل مالی نداشته باشند.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره برنامه مالی ۳۸۵ میلیارد تومانی فدراسیون کشتی عنوان کرد: آنچه برای وزارت ورزش ملاک است، گزارش حسابرس مالی فدراسیون است. در گزارش اعلام‌شده توسط فدراسیون قسمت اعظم منابع غیرنقدی است، طبق گزارشی که از سال‌های گذشته داریم، فدراسیون‌ها در تأمین منابع مالی تلاش خوبی انجام داده است و تقریباً این تأمین ۵۰-۵۰ بوده است، البته این علاوه بر منابعی است که از میزبانی استان‌ها در مسابقات بین‌المللی توسط حامیان مالی به فدراسیون تزریق شده است. دوستان در فدراسیون تلاش زیادی انجام داده‌اند، اما ملاک ما گزارشاتی است که حسابرسان قانونی ارائه می‌دهند.

داورزنی در پاسخ به این سؤال که در صورت عدم بازگشت خادم چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد، گفت: تلاش تمام دوستان این است که این اتفاق رخ دهد، ما هم به نظر اعضای مجمع احترام گذاشتیم و حتی گفتم خود من هم با خادم تماس خواهم گرفت تا به او تکلیف کنم تا برگردد.

وی در خصوص اینکه اگر خادم راضی به بازگشت نشد آیا بازهم مجمع سومی برگزار خواهد شد یا نه، گفت: بعید می‌دانم کار به مجمع سوم کشیده شود.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت:طبق تقویم کشوری،مسابقات زیادی از rc گرفته تا آفرود برنامه‌ریزی شده. توسعه ارتباطات بین‌الملل یکی از نکات مهم است، در سال جاری توجه ویژه‌ای می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مازیار ناظمی پس از برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت استان اصفهان امروز -یکشنبه شانزدهم اردیبهشت- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بیش از ۱۰۰۰ روز بود که هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان با سرپرست اداره می‌شد. بودجه‌ای فدراسیون در نظر گرفته پس از این مدت سرپرستی به هیئت استان تقدیم می‌شود. اکنون این نوید این را می‌دهم که فدراسیون آمادگی دارد تا میزبانی از رویداد، مسابقات و دوره‌های آموزشی که اصفهان توانایی برگزاری‌شان را داشته باشد را به این شهر بسپارد. هر فردی در مجمع شرکت و رأی داده است، وظیفه خود را انجام داده و نباید طلبی از رئیس هیئت داشته باشد.

وی افزود: امیدوارم سرمایه‌گذاری خوبی در این هیئت پس مدت‌ها انجام شود تا مسیر رشد و عقب ماندن موتورسواری و اتومبیلرانی در استان اصفهان جبران شود. وضعیت اتومبیلرانی و موتور سواری اصفهان به واسطه اداره با سرپرستی و حواشی که وجود داشت نسبت به بقیه استان‌ها عقب مانده است.

ناظمی بیان کرد: توسعه ارتباطات بین‌الملل یکی از نکات مهم است، در سال جاری باید مورد توجه قرارگیرد. تقویم کشوری بسته شده است و مسابقات زیادی از rc گرفته تا آفرود برنامه‌ریزی شده. در ایران ۵۱ میلیون نفر گواهی‌نامه دارند که این خود یک ظرفیت برای توسعه این ورزش است. برای جاده‌های مواصلاتی پرخطر و غیرایمن می‌توان برنامه‌هایی در جهت آگاهی و آموزش مردم برنامه‌ریزی کرد.

به گزارش ایمنا، مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان با حضور جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون و اعضای مجمع در سرای ورزشکاران برگزار شد.

این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی سیدمرتضی حسینی آذرخوارانی و ۱۵ رأی مأخوذه برگزار شد که حسینی آذرخوارانی با کسب ۱۲ رأی به‌عنوان رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان انتخاب شد.

سپس انتخابات هیئت رئیسه برگزار شد و زهرا پیکان پور با ۱۴ رأی به عنوان نایب رئیس، محمد رضوانی با ۱۰ رأی به عنوان خزانه دار، محمدرضا شهابی با ۱۵ رأی به عنوان عضو هیئت رئیسه انتخاب شده و علی اکبر عبدالهی با کسب هشت رأی به عنوان عضو هیئت رئیسه و ناصر حسینی با کسب هشت رأی به عنوان هیئت رئیسه انتخاب شدند.

کد خبر 750869

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود