Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@13:51:55 GMT

امدادگران هلال احمر زنجان کوهنورد مصدوم را نجات دادند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۴۱۸۶

امدادگران هلال احمر زنجان کوهنورد مصدوم را نجات دادند

غفور آقاجانلو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق گزارش اعلامی، تیم کوهنورد پنج نفره به منطقه ییلاقی آبشار لارم طارم رهسپار شده بودند که عصر روز گذشته /دوشنبه / خبر حادثه سقوط یکی از کوهنوردان به هلال احمر استان گزارش شد.
وی اظهار کرد: پس از دریافت این گزارش، 2 تیم کوهستان واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان به همراه یک دستگاه آمبولانس و خودروی کمک دار به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقاجانلو افزود: مسعود منصوری 37 ساله کوهنورد حادثه دیده از صخره به درون دره سقوط کرده بود که تیم های هلال احمر پس از رسیدن به محل حادثه و با توجه به صدمات وارده نسبت به بیرون کشیدن و حمل این فرد اقدام کردند.
وی بیان کرد: این کوهنورد از ناحیه سر ،ستون فقرات و نخاع دچار آسیب شده بود و به همین دلیل کار عملیات به مدت هفت ساعت به طول کشید.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: این کوهنورد پس از نجات برای انجام خدمات درمانی؛ تحویل نیروهای اورژانس برای انتقال به بیمارستان شد.
وی اظهار کرد: تیم های کوهستان و واکنش سریع در کمتر از 45 دقیقه به محل حادثه رسیدند و اعلام حادثه از طریق همراهان وی انجام گرفته بود.
آقاجانلو خاطر نشان کرد: طی جلسه برگزار شده با هیات کوهنوردی استان نیز این موضوع مطرح شد که در صورت اعزام تیم های کوهنوردی به مناطق مختلف استان این مهم به هلال احمر استان نیز اعلام شود تا در صورت بروز حوادث احتمالی بهنگام وارد عمل شوند.
وی یادآوری کرد: متاسفانه تیم های کوهنورد گرفتار شده فاقد جی پی اس هستند و این موضوع در حوادث گذشته نیز بخوبی قابل مشاهده بود.
به گزارش ایرنا، پیش از این نیز در بهمن سال گذشته نیز 15 کوهنورد زنجانی در ارتفاعات روستای ولیدر شهرستان طارم، مسیر خود را گم کردند که متاسفانه بک نفر از انها بر اثر سقوط سنگ و برخورد آن به ناحیه سر جان خود را از دست داد.
7320/8068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امداد و نجات جمعیت هلال احمر بیمارستان جمعیت هلال احمر استان جی پی اس هلال احمر موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۴۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در گالیکش یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از واژگونی پژو ۴۰۵ در گالیکش خبر داد و اظهار کرد: برای نجات افراد چهار نفر از امداد گران گلستان در قالب دو تیم به محل حادثه اعزام شدند.

وی تعداد حادثه دیدگان را سه نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد دو نفر مصدوم و یک نفر فوت شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: آقای ۲۱ ساله توسط تیم ست نجات جمعیت رهاسازی و توسط تیم آمبولانس جمعیت به بیمارستان فاطمه الزهرا شهر مینودشت انتقال داده شد و مصدوم ۲۶ ساله توسط تیم ست نجات جمعیت رها سازی و تحویل عوامل اورژانس شد.

وی خاطرنشان کرد: فرد فوت شده تحویل عوامل انتظامی شد.

کد خبر 6100710

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در گالیکش یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت
  • خدمت به مردم والاترین افتخار امدادگران هلال احمر است
  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • نوع‌دوستی و همراهی از جنس فرشتگان نجات
  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای
  • واژگونی مینی بوس در آزاد راه قزوین _ زنجان/ ۱۵ مسافر مصدوم شدند
  • واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی