Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@03:12:58 GMT

انهدام باند قاچاق انسان در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۶۸۷۵

انهدام باند قاچاق انسان در پایتخت

باند قاچاق انسان هنگام انتقال غیر مجاز ۱۸ تبعه بیگانه به جنوب تهران منهدم شد.

ایران آنلاین / سرهنگ علی حسینی  رییس کلانتری ۱۷۶ حسن آباد شامگاه دوشنبه از دستگیری اعضای باند قاچاق انسان در شهرستان ری خبر داد و گفت: اعضای اصلی این باند از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: این باند نسبت به قاچاق اتباع بیگانه غیرمجاز از مرزهای شرقی کشور به تهران اقدام می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کلانتری ۱۷۶ حسن آباد در تشریح چگونگی این اقدام ادامه داد: ماموران پس از مشکوک شدن به ۲ خودروی پراید و پژو اقدام به ایست و بازرسی خودروها کردند.وی همچنین گفت: از خودروی پراید ۸ تبعه افغان و از خودرو پژو ۱۰ تبعه دیگر که مخفی بودند، شناسایی شدند.

حسینی تصریح کرد: در این راستا تعداد ۱۸ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در حال انجام اقدامات برای بازگشت به کشورشان هستند و این افراد به همراه ۲ راننده خودروهای پژو و پراید به کلانتری انتقال داده شدند.رییس کلانتری ۱۷۶ حسن آباد خاطر نشان کرد: پرونده این متهمان برای بررسی و رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارسال خواهد شد./ مهر 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند قاچاق سلاح شکاری و جنگی در یکی از استان‌های همجوار متلاشی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین سرگلزایی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: طی رصدهای اطلاعاتی مبنی بر فروش سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز توسط قاچاقچیان پس از شناسایی مخفیگاه مجرمان، یک تیم مجرب از سوی سربازان گمنام سازمان اطلاعات انتظامی خراسان شمالی به محل دپوی سلاح های شکاری و جنگی که در یکی از استان‌های همجوار بوده، اعزام و مقادیری سلاح شکاری و جنگی کشف و ضبط شد.

وی در ادامه افزود: تلاش برای دستگیری عاملان و قاچاقچیان سلاح ادامه دارد.

کد خبر 6099655

دیگر خبرها

  • اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران
  • باند قاچاق سلاح شکاری و جنگی در یکی از استان‌های همجوار متلاشی شد
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی