Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - مديرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: مشترکان اين استان در سال گذشته، 2 ميليارد و 699 ميليون و 647 هزار متر مکعب گاز طبيعي مصرف کردند که 63 صدم درصد بيشتر از مجموع مصرف گاز در سال 95 است.

احمد فعله گري روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار کرد: مصرف مشترکان گاز اين استان در سال 95، 2 ميليارد و 682 ميليون و 743 هزار متر مکعب بود که 16 ميليون و 903 هزار و 381 متر مکعب کمتر از مصرف پارسال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در روزهاي سرد سال گذشته، مصرف گاز در اين استان از مرز 12 ميليون مترمکعب در روز فراتر رفت که اين رقم شامل مصرف نيروگاه سيکل ترکيبي سنندج نمي شود.
فعله گري تاکيد کرد: مصرف گاز نيروگاه سيکل ترکيبي سنندج نيز در سال 96 به 828 ميليون و 454 هزار و 591 متر مکعب رسيد.
شرکت گاز استان کردستان داراي 490 هزار مشترک در بخش هاي خانگي، تجاري و صنعتي است، 99،8 درصد جمعيت شهري و 80 درصد از جمعيت روستايي اين استان زير پوشش شبکه گاز هستند.
7355/9102
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی

جمشید درستکار مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت‌گاز آذربایجان‌غربی گفت: قرار است امسال ۲۳۷ روستای استان از نعمت‌گازطبیعی بهره‌مند شوند که در صورت تحقق این موضوع، تقریبا روستا‌های بالای ۲۰ خانوار قابل گازرسانی را در شرف اتمام خواهیم داشت.

وی افزود: روند گازرسانی در آذربایجان‌غربی تداوم دارد چنان که در حال حاضر، ۱۱۷ طرح به طول ۱۴۰۰ کیلومتر شبکه‌گذاری در مرحله اجرا است.

درستکار با اشاره به طرح گازرسانی شهری، روستایی و صنایع در استان، افزود: پارسال ۳ طرح شهری، ۲۴۳ طرح روستایی و ۶۲ طرح صنایع به اتمام رسیده و مشعل‌گاز در آنها روشن شده است.

مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت‌گاز آذربایجان‌غربی اضافه کرد: مجموع طول شبکه این طرح‌ها ۱۳۱۴ کیلومتر بود که با صرف اعتباری بیش از هزار و ۶۰۵ میلیارد تومان به سرانجام رسیده تا ۱۹ هزار و ۵۰۰ خانوار در آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی بهره‌مند شود.

پارسال ۵۷ مورد ایستگاه در سطح استان نصب شد و مجموع ایستگاه‌های موجود آذربایجان‌غربی به هزار و ۱۲۹ عدد برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • تجمع دانشجویان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • تجمع دانشگاهیان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تراز تجاری منفی ۱۶ میلیارد دلار واقعی نیست
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب سیلاب در گلستان مهار شد
  • مسمومیت ۱۰ کردستانی بر اثر مصرف قارچ سمی