Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما؛ در سالروز شهادت سید مرتضی آوینی، تعداد زیادی از چهره‌های مطرح کشور با انتشار پست‌هایی در شبکه اجتماعی‌شان یاد و خاطره سید شهیدان اهل قلم را گرامی داشتند.

در همین زمینه سید محمود رضوی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش با اشاره به سالروز شهادت شهید آوینی نوشت: دوست داشتم جواب  سوالات بی جواب زیادی که  در ذهن دارم از  سید شهیدان اهل قلم می شنیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رضوی نوشت:
"همه ی ما در ذهنمان آرزوی دیدار و درک محضر بعضی از بزرگان را داریم،خیلی اوقات آرزو می کنیم ای کاش در فلان دهه یا فلان قرن یا فلان کشور بودم و می توانستم محضر فلان بزرگ را درک می کردم.
من هم سوالات بی جواب زیادی در ذهن دارم که دوست داشتم جواب این سوالات را از  سید شهیدان اهل قلم می شنیدم،حیف که نیستند و نمی شود.سلام و درود خدا و ملائک مقربینش برای شهدای فرهنگ و هنر."

شهید والامقام سید مرتضی آوینی در بیستم فروردین سال ۱۳۷۲ در فکه و در حال ساخت مجموعه مستند و تلویزیونی روایت فتح، بر اثر برخورد با مین‌های باقیمانده از زمان جنگ به شهادت رسید و در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در چهارمین سالگرد شهادت شهید جابر صمدی  یادواره خانگی این شهید والامقام با عنوان   یاد یاران در خانه پدری اش درروستای قره قوزلو ی چهاربرج برگزار شد.

شهیدی که دردوره  جوانی عشق به ولایت و شهادت داشت و از خدا می‌خواست که او را پاکیزه بپذیرد.

حجت الاسلام رضا وش نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان چهاربرج در این مراسم گفت:  شهید صمدی باوجود  سن کمی که داشت درتمامی وصیت نامه های خود نوشته بود افتخار میکنم سرباز وطن ومیطع امر رهبری هستم.

سرانجام شهید جابر صمدی در بیست وشش فروردین سال ۹۹ درمنطقه عملیاتی پیرانشهر به آرزوی دیرینه خود، شهادت نائل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • کنکور هنر ۱۴۰۳ + تاریخ، زمان برگزاری و تعداد سوالات
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد
  • داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به چند سوال در چند دقیقه باید پاسخ دهند؟
  • سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری
  • جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • «سفر آخر» و نمایشگاهی از شهید آوینی
  • اعلام زمان پاسخگویی و تعداد سوالات نوبت اول کنکور