Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:48:22 GMT

شهید مدافع حرم نشانگر روحیه شهادت در جوانان است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۰۸۸۸۶

شهید مدافع حرم نشانگر روحیه شهادت در جوانان است

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیام تسلیت به مناسبت شهادت پاسدار شهید مرتضی بصیری پور گفت: شهادت آقا مرتضای عزیز نشان دهنده ترجیح دادن روحیه جهاد و شهادت در نسل جوانان مخلص، متدین و ولایی است.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
خبر شهادت «ستوان یکم پاسدار شهید مرتضی بصیری پور» فرزند شایسته خطه مکتبی و ولایی خراسان جنوبی در دفاع از حرم اهل‌بیت (علیهم‌السّلام) موجب تأثر و از طرفی نیز موجی از غرور و افتخار را در دل‌‌هایمان گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهادت آقا مرتضای عزیز به عنوان اولین شهید مدافع حرم اهل بیت (علیهم‌السّلام) در استان خراسان جنوبی، نشان دهنده ترجیح دادن روحیه‌ی جهاد و شهادت در نسل جوانان مخلص، متدین و ولایی است.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: اینجانب مجددا به عنوان خادم مردم شریف استان خراسان جنوبی عروج سرافرازانه شهید مرتضی بصیری پور که در دفاع از حرم اهل بیت (علیهم‌السّلام) و مبارزه با تروریست های تکفیری صهیونیستی جانش را نثار نمود، به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحناله‌الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده های معظم شهدا، همرزمان شهید و بویژه خانواده و بستگان محترم تبریک و تسلیت عرض می نمایم. از خداوند رحمان علو درجات برای آن شهید بزرگوار و صبر و اجر جزیل برای خانواده گرامی ایشان مسئلت دارم. والسلام علی عباد الله الصالحین‌
به گزارش ایرنا آیین تشییع پیکر پاک اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی ساعت 9 صبح فردا (چهارشنبه) 22 فروردین از هیات ابوالفضلی بیرجند به سمت گلزار شهدا برگزار می شود.
3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مدافع حرم پيام تسليت امام جمعه بيرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۰۸۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی، عزادار شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، امروز مردم استان در شهر‌ها و روستا‌های مختلف دسته‌های عزاداری به پا کردند و در غم شهادت رئیس مذهب شیعه، امام جعفر صادق (ع) اشک ماتم ریختند و بر سر و سینه زدند.

                                                                                                 

دیگر خبرها

  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • خراسان جنوبی، عزادار شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • پیشرفت‌های علمی نتیجه آموزش‌های معلمان است
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد